Langkau ke kandungan utama

Terima Kasih, 2000 Follower



Assalamualaikum.

Penantian dan count hari-hari akhirnya tercapai hari ini. My blog's follower now 2K! That awesome wei. Haha~
Aku malas nak ambik tau, blog orang lain yang lagi banyak follower. Aku susah kot nak dapat follower lantaran (sila klik sini untuk tau sebabnya).

Dari hanya kurang 10 follower pada Januari 2011, kini dah cecah 2 ribu. Tetiba, nak terharu pula. Hehe~ Kalau kita tak tunggu tak la terasa sangat kan. Tapi dah tunggu ni, terasa la gembira sikit. =)

Actually, aku bukannya jenis suka follow blog orang. Boleh tengok sini, kenapa aku tak suka nak follow blog orang lain. Bukan tak suka tapi  ada sebabnya yang menghalang aku dari follow orang lain, sedih..

Terima kasih kepada semua yang sudi follow blog aku, harapnya sudi pula untuk berinteraksi dengan aku dengan tinggalkan komen.

Kali ini sempena dengan tepat 2000 pengikut blog ini, maka aku dengan senang hati nak review sikit follower yang ke-2000 tu.

I am Blue Wendy tak boleh nak ambik header dia, auto lock.  Seorang pelajar. Ternyata Wendy amat sukakan warna biru dengan mata biru dan background blue rose. Cantik. Beliau juga pernah masuk pertandingan Hijab, Hijabi Fashion Week (HFW), ada tips-tips yang menarik dan paling penting kawan-kawan blogger beliau antara mereka yang terkenal. Terjah blog beliau, k.

Pendek je, sebab review pasal blog bukan pasal apa yang perlu dan tak perlu untuk blog. Hehe~

Terima kasih kerana menyokong blog aku. Dua ribu follow bukan bermakna aku hebat. Ini merupakan cabaran dan ujian untuk aku mengup date dengan cerita yang menarik dan bertahan dengan karenah bloggers! Bersemangat! =)
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!




Terima kasih sudi baca entri ni. Sudi-sudikan diri ‘like’ kat bawah entri ni dan fan page atas sana ya. Sayang korang. 

Kalau rasa entri ni ada nilai dan berguna, sila tekan +1 kat bawah ni, ya.

28 ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)