Cerpen Aku Suka Dia: Hantaran Sayang Berapa | ! sha my heart

.

Jumaat, 17 Januari 2014

Cerpen Aku Suka Dia: Hantaran Sayang Berapa




Hafis menatap mata Aisha Humaira, dan membuka mulut.

Dia: Hantaran sayang berapa?
Aku: ??

Dia: Gentle la. Hantran sayang berapa?
Aku: Ha? Kita kan kawan je. Pe cakap macam ni?

Dia : Jujur, abang memang suka sayang.

Alamak-alamak, kenapa dia suka aku ni? Aku cuma berkawan je dengan dia.
  Hafis ok. Baik. Tidak kedekut. Boleh tahan segak. Tapi aku tak ada hati kat dia.


-Bukan terlalu memilih tapi aku pilih bahagia walaupun terpaksa sendiri. <- Ayat, tak boleh blah. Hahaha. Aisha ketawa sendiri.

2 ulasan:

Huny eda berkata...

heee...memang lelaki mcm tu..tak semua jugalah...tp x d nafikan lelaki memang suka tengok perempuan cantik..^^

sha my heart berkata...

He~
kan? =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...