Paku-Paku Pula, Amenda Ni Rimas | ! sha my heart

.

Selasa, 14 Ogos 2012

Paku-Paku Pula, Amenda Ni Rimas

Assalamualaikum.

Korang kalau bercakap atau bertindak ada main paku-paku tak?

Rimas lor ada jumpa orang macam ni. Kalau lelaki tak apa. Ni perempuan. Tak suka, tak suka..
Thought that girl is very annoying. Perempuan tak elok nak ada perangai dendam mendam ni. Tak sesuai dengan jiwa keibuan dan kelembutan seorang wanita. Cheewahh..

Pengajarannya

Tak payahlah kot nak main paku-paku. Tak payah la der duk dendam-dendam. Bukan best pun. Jadi pemaaf lagi best. Sumpah =)

14 ulasan:

Outbound di Malang berkata...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

wana wazm berkata...

nak menang hadiah rm100 ? jom joinhttp://coretangirlblog.blogspot.com/2012/08/eyriqazz-vs-denaihati-untuk-semua.html

man berkata...

selamat hari raya..ye kita patut jadi pemaaf

Syukri Mohtar berkata...

pemaaf bagus..
hi kak..
selamat hari raya :)

anif abdullah| AA berkata...

cari pucuk paku lagi baik kan kak.haha

Qaseh Gifts berkata...

biarkan lah orang tu... jom kita kekalkan mood raya kita ~lalala~

sha my heart berkata...

outbond: iyo lah

sha my heart berkata...

nak2..

sha my heart berkata...

saling memaafi sesama insan

sha my heart berkata...

pemaaf mmg bgus

sha my heart berkata...

a ah. E2 lebih bagus. Bt masak lemak pun sodap.

sha my heart berkata...

a ah. Lantak la ye.

erry edz berkata...

salam perkenalan. nice blog. follow me back yah! :)))))

sha my heart berkata...

salam kenal erry.
Tq ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...