Lirik Menanti Cinta yang Sungguh Bermakna | ! sha my heart

.

Selasa, 3 April 2012

Lirik Menanti Cinta yang Sungguh Bermakna




Assalamualaikum.

Aku kongsikan dengan korang lirik lagu ketuhanan ini. Sungguh bermakna.

Lirik Menanti Cinta - Krisdayanti 

Sejak lama aku berdiri
dalam sepinya rongga hati
tak satu pun burung 
mampu menjawab
* hanya padaMu ku bertanya
lewat setiap sujudku ini
siapa kah nanti
cinta untukku

reff:
Wahai penilai hati lihat batinku
nyaris bernanah karna luka tersayat
merana menantikan cinta dan kasih hidupku

Rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku

repeat *
repeat reff

Rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
namun harus ku ikhlaskan nasib cintaku padaMu
Sumber

Lama dah lagu ni ada la tiga tahun macam tu. Tapi bila terdengar balik, rasa ianya dekat denganku. Setiap bait perkataan tu aku dah faham dan rasai..

Oh Tuhan, percepatkanlah jodohku dan jodoh mereka-mereka yang belum bertemu pasangan tetapi terlalu meninginkannya, bukan kerana nafsu tetapi kerana tuntutan jiwa.

P/s: Doa yang dimakbulkan apabila kita tidak hanya berdoa kepada diri sendiri tetapi hadiahkan doa kepada orang lain juga. Ala, doa je pun, apa la salahnya. Tak keluar modal pun.

Ya ALLAH, makbulkan doaku dan doa hamba-hamba-Mu yang berharap hanya kepada-Mu yang Maha Pemberi. Amiin..

12 ulasan:

Fid"s berkata...

Tuan rumah nyanyi sendiri mungkin best. Ok nice lyrics

sis92 berkata...

tak pernah dengar lagi..
errrk tuna cinta tu apakah???

Azee Hana berkata...

x pernah pulak dengar lagu ni..hohoh

sha my heart berkata...

Fids: tak nak la, tak de bakat nyanyi.. kang hujan plak. haha~

lirik ketuhanan

sha my heart berkata...

sis: famous lagu ni dua tahun lepas. dah terbit dlm tiga tahun. mungkin tak perasan kot.

sha my heart berkata...

Azee: really? really? better u check first. hahaha~

Ana Farhana berkata...

amin :)

cinta siswi berkata...

xpenah dgr lg..hihi..

#sha nyanyi la kt siswi..huu

sha my heart berkata...

Ana: amin.. =)

sha my heart berkata...

siswi: nyanyi kan? hahaha~ tak de bakat lor.. All american rejected ni. ekeke~

ala, pi la cari kat you tube. hehe~

..cik gugu.. berkata...

buat vid , nyanyi lah .. hehe lg feel kot ;)

gdsbnga berkata...

first time tahuuu pasal lagu ni . well kite layan korea jeee . hihi .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...