Langkau ke kandungan utama

Lirik Menanti Cinta yang Sungguh Bermakna




Assalamualaikum.

Aku kongsikan dengan korang lirik lagu ketuhanan ini. Sungguh bermakna.

Lirik Menanti Cinta - Krisdayanti 

Sejak lama aku berdiri
dalam sepinya rongga hati
tak satu pun burung 
mampu menjawab
* hanya padaMu ku bertanya
lewat setiap sujudku ini
siapa kah nanti
cinta untukku

reff:
Wahai penilai hati lihat batinku
nyaris bernanah karna luka tersayat
merana menantikan cinta dan kasih hidupku

Rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku

repeat *
repeat reff

Rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
namun harus ku ikhlaskan nasib cintaku padaMu
Sumber

Lama dah lagu ni ada la tiga tahun macam tu. Tapi bila terdengar balik, rasa ianya dekat denganku. Setiap bait perkataan tu aku dah faham dan rasai..

Oh Tuhan, percepatkanlah jodohku dan jodoh mereka-mereka yang belum bertemu pasangan tetapi terlalu meninginkannya, bukan kerana nafsu tetapi kerana tuntutan jiwa.

P/s: Doa yang dimakbulkan apabila kita tidak hanya berdoa kepada diri sendiri tetapi hadiahkan doa kepada orang lain juga. Ala, doa je pun, apa la salahnya. Tak keluar modal pun.

Ya ALLAH, makbulkan doaku dan doa hamba-hamba-Mu yang berharap hanya kepada-Mu yang Maha Pemberi. Amiin..
12 ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)