Langkau ke kandungan utama

Website FAM Kena Hack

/


Assalamualaikum.


Website FAM Kena Hack

Akibat ketidakpuasan hati penyokong dan peminat bola sepak tanah air, hari ini laman sesawang (website) FAM telah digodam (hack). Difahamkan Gaysec dan rakan-rakannya menggodam laman FAM.

Hal ini kerana FAM mengenakan bayaran tiket Perlawanan Piala Malaysia yang akan berlangsung pada Sabtu ini, 28 Oktober 2011, pada harga RM50. Perlawanan kali ini menemukan pasukan Negeri Sembilan dan Terengganu.

Akibat harga tiket yang naik 150%, ramai pihak tidak berpuas hati termasuklah kerajaan Negeri Sembilan dan Terengganu. Persatuan bola sepak masing-masing menanggung kerugian apabila memberikan subsidi atau diskaun kepada penyokong pasukan mereka, apabila usul untuk mengkaji semula dan menurunkah harga tiket oleh FAM dipandang sepi.

Sebelum ini harga tiket ialah RM20. Peminat bola sepak Malaysia berasa marah kerana harga tiket naik tetapi ranking bola sepak Malaysia semakin menurun.

Antara kata yang terdapat di website yang telah dihack tersebut ialah:

So hang ckp ni negara demokrasi eh? So kami tak puas kami godam ja.. Don`t blame us shithead u ask for it dlm suratkhabar ni. Penyokong bebas buat apex2 je

 

Wahai FAM si kapitalis anjink!! Anda sentuh jiwa, kami hancurkan poket anda. Kami mampu buat lebih lagi daripada ini. Kami mahu ranking naik dan harga tiket turun, bukan ranking turun tapi harga tiket naik. Rakyat terseksa dengan ideologi rm 50 anda. Alasan tak masuk akal. Anda jangan fikir rakyat bodoh. 100 tahun baru boleh bolasepak Malaysia maju yer!!! cakap pakai bontot ke wahai FAM..... Pegi mampos la FAM!!! FAM anjink!!!

 

credit: UM'07, pjpb cr3ws, gaysec, anti-p4sti



P/s: Memang tak wajar harga naik tinggi giler macam tu. Kalau aku pun marah.

Aku cuba sampaikan saja. Gambar dan ayat maki tersebut terdapat dalam lawan website FAM sekarang ini. Yang lain, semua ayat aku. Kalau ada terkhilaf, sila perbetulkan =)

Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!








Terima kasih sudi baca entri ni. Sudi-sudikan diri ‘like’ kat bawah entri ni dan fan page atas sana ya. Sayang korang.
Kalau rasa entri ni amat berguna dan bernilai, sila tekan +1 kat bawah ni, ya.

Ulasan

  1. eh syuk pun post benda neh gak hehe..padan muka FAM..sapa suruh tambah minyak dalam api kemarahan peminat bola sepak..guna ayat harga tiket ini lagi murah dari negara jiran,memang menyakitkan hati hehe

    BalasPadam
  2. huaaa haha memang terbaik la bebudak hackers neh

    BalasPadam
  3. oke.. aku setuju dgn hacker2 tersbut.. padan muka..

    BalasPadam
  4. Syuxer: tu la, sentap jugak bila dengar alasan harga tiket kat Singapura lebih mahal. Hampeh je alasan.

    Padan muka. Tapi ini tak cukup nak menggambarkan kemarahan dan protes rakyat

    BalasPadam
  5. Aiman: setuju jugak. Ingatkan semua nak berdiam jer. Takkan tak boikot kot.

    Dengar kerajaan Negeri Sembilan dah jual harga RM30 bagi sekeping tiket. Terenganu, dengar2 jual RM25. tak pasti, dengar2 je.

    BalasPadam
  6. peh bukan main marah lagi penontotn tiket naik rm50...


    peh peh. macm dunia nak kiamat dah..

    FAM harus bertaubat!

    BalasPadam
  7. dahsyat nyee... ni semua penangan bola sepak.. aiyoyoo...

    BalasPadam
  8. Alahai kesian FAM,
    mntangkdarah sgt dwit tket tu,
    mane org ta ngamuk, huhu..

    Visit back?
    Silakan; ahsfantasy24

    BalasPadam
  9. dashyat betul lah.. kot ye pun geram.. cuba bwk bsbar skit.. bincang baik2 .. kan ke lg elok gitu.. hurm.. semuanya kerana BOLA..

    BalasPadam
  10. memang tak patut pun F.A.M ni tetapkan harga RM50 untuk final piala malaysia ni.

    BalasPadam
  11. aduhai,..harga tiket punya pasal segala moral terkorban,..dunia semata-mata,..

    BalasPadam
  12. Fikar: mahal kot RM50. Sebelum ni, 20 ringgit je.

    tak tau la apa nak jadi dengan dunia sekarang

    BalasPadam
  13. Miss Nurul: ya, kerana bola =)

    makan bola
    tidur bola
    minum coca cola. hehe~

    BalasPadam
  14. Fantasy: kesian kah?

    Mahal sangat kot, 150% naiknya. sape tak marah?

    BalasPadam
  15. Ani: dah sampai tak leh bincang dah, tu yg sampai diorang buat macam tu.

    BalasPadam
  16. Bean: kalau tak marah, harga pasti terus meningkat

    BalasPadam
  17. Amna: dah tak de cara lain tunjuk protes kot. Haha~

    BalasPadam

Catat Ulasan

Nak tinggalkan komen ek? Sila-sila =)
Pastikan tak menyinggung perasaan sesiapa ya.
Happy blogging.

”Jom like page fb blog”

Catatan popular daripada blog ini

Pantang Larang dan Makanan Orang Demam Campak

Air kelapa sangat bagus untuk demam campak Nak jaga pemakanan orang demam campak? Ok, aku ada petua dan tipsnya. Segala yang tertulis di sini adalah keluar dari kepalaku, dan pengalamanku menjaga makanan orang demam campak. Ku abadikan di sini. 1. Tidak boleh menggoreng Demam campak ni kita tak boleh nak goreng apa-apa makanan terutamanya guna minyak. Contohnya goreng ikan. Menumis pun tak boleh tau. Sebab apa tak boleh? Sebab ia akan merangsang pertumbuhan campak dan buat ianya kemerah-merahan. 2. Elakkan makanan laut yang gatal Makanan laut, seperti udang, sotong, kerang elok la dikuarantinkan.. Haha~ Bukan kuarantin la tapi jangan makan makanan tu, k. 3. Elakkan yang pedas Cili pun tak boleh makan sebab mengundang kegatalan. Aku ada baca, sup ayam ni bila dibuat sup akan mengeluarkan satu pati yang berkesan khas untuk menyembuhkan demam. Korang letak bawang merah, bawang besar dan bawang putih. Lagi sedap bawang putih tu, tak dipotong, hanya buang kulit, ba

Istilah-istilah Dalam Bundle Yang Ramai Lagi Keliru

Istilah-istilah Dalam Bundle Yang Ramai Lagi Keliru, jom kita gali ilmu. Sha dapat dari kawan-kawan bundle juga. ✔ Bale – Ketul, guni atau tokol pakaian/beg/kasut dan lain-lain. Kain 100 – Baju/pakaian yang 100% kapas. Kain Samah – Baju yang diadun dengan 2 material. 50 cotton +50 polyster (poly). 3 kain – Baju diadun dengan 3 material. Cotton + Poly + Rayon. 3 suku / Raglan / 3q – Baju yang mempunyai lengan bersambung dari leher berakhir di siku. Kain sambung – Lengan baju disambung dengan lengan warna lain, contohnya Rolling Stone Tour Euro82, Iron Maiden ‘aces high’ lengan camo. Ada juga kain sambung di dada. Contohnya Hawaii bernombor. Camo – Celoreng Ringer – Baju yang mempunyai warna/getah pada hujung lengan dan leher. Kain pasir / kain bulu katu – Merujuk seluar Lee,Wrangler,Levis era 70/80/90 an. Combo – Jualan melebihi sehelai dengan 1 harga. Single stich – Jahitan satu garisan sama ada pada lengan atau bawah baju. Biasa pada baju vintage.

Tips Pakaian Untuk Konvo

Gambar konvo! =) Assalamualaikum. Apa yang korang perlu ada untuk pakai pakaian konvo? Aku ada sedikit panduan. Top to toe 1. Kasut Lelaki kena pakai kasut kulit (kulit warna gelap –seelok-eloknya warna hitam) Ala, tak mahal pun ada jer yang murah. Perempuan pula kena pakai kasut bertutup, hitam atau warna gelap seakan-akan hitam. Kasut tu mestilah nampak formal. Tak boleh ada lubang-lubang macam kasut Cinderalella. Orang perempuan mesti tau kasut Cinderalela tu macam mana. Kasut Cinderalela tu adalah kasut plastic nipis dan ada lubang-lubang.   Sila beri perhatian, kasut adalah penting. Tak boleh pakai sandal dan selipar. Stoking tak apa, kurang diberi perhatian (bagi perempuan sahaja). Boleh pakai stoking atau tidak. Lelaki kena pakai stoking. Mesti warna gelap, jangan pakai stoking putih pula, sangat pelik. Bagi mereka yang jarang pakai kasut tertutup macam aku ni, boleh juga bawa sandal atau kasut yang selesa untuk digantikan apabila perlu . Ta

Open Tracker