Langkau ke kandungan utama

Tips Dapat Tau Jujurkah Dorang Datang Komen?



Assalamualaikum...

Entri tips, blogging dan persahabatan.

Selepas raya kan ramai yang tak ada mood untuk up date entri. Ada jugak yang ada mood, sebab dapat duit raya lebih. Haha~ Pandai jer aku ni. Wakaka~ Marah orang nanti.

Aku memang tak ada mood nak blogging ni sebab lepas raya kan, mood raya. Apa barang lepak dalam internet time raya kan? Haha~ Geek la ko kalau lepak depan lappy time-time raya. Orang, raya biarlah rasa kemeriahannya bukannya jadi noob jer duk depan skrin. Wahaha~ Harap tak ada orang nak marah aku. Kalau ada, memang patut kot.

Maaf, aku memang kasar. Kalau boleh masuk, on jer. Kalau tak, pandai-pandailah korang. Haha~

Maaf sekali lagi mood dan gaya penulisan aku ke laut. Aduh, bila dapat catch up balik ni?

Ok la, straight to the point. Korang rasa orang yang datang komen ke blog korang tu betul-betul ikhlas ke sekadar nak balas komen korang? Atau diorang nak dapatkan sedikit trafik ke blog diorang?

Aku memang tak kisah kalau tak ada komen sebab aku pun tak lawat blog korang. Ye la, pada masa aku tak ada mood. Aku tahu ada yang datang juga ke blog aku.


Tips untuk korang:

1. Cuba tak balas kunjungan yang datang komen ke blog korang. Dan tak hubungi mereka langsung.

2. Teruskan up date entri. Dua tiga entri tanpa membalas kunjungan.

3. Perhatikan siapa yang akan datang dan siapa yang terus menyepi apabila korang tak membalas kunjungan.



Aku nak minta maaf juga sebab aku jarang dan lambat membuat kunjungan balas ke blog kawan-kawan yang rapat dengan aku (korang la). Tapi, aku akan pergi jugak suatu hari kan? (Smile).


Kalau nak berblog biarlah kita rasa bahagia dan bebas. Bukannya terkongkong nak balas kunjungan orang tetapi yang lebih penting adalah persahabatan itu.


Pasal komen tu, aku tak kisah sikit ke banyak yang datang komen. Sebab dari tu aku tau mana yang betul-betul nak berkawan dengan aku dan mana yang sekadar nak balas kunjungan korang jer.

Aku boleh berbangga walaupun komen setiap entri aku tak banyak tapi ada juga yag benar-benar concern tentang diriku dan menghulurkan salam persahabatan paling kudus. Aku sayang korang. Terima kasih sudi menjadi kawanku. Chewah, puitis bagai~

Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!






Terima kasih sudi baca entri ni. Sudi-sudikan diri ‘like’ kat bawah entri ni dan fan page atas sana ya. Sayang korang.

              
31 ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)