Kawan-kawan Hadir Di Kala Kesedihan, Terima Kasih | ! sha my heart

.

Rabu, 20 Julai 2011

Kawan-kawan Hadir Di Kala Kesedihan, Terima Kasih

Assalamualaikum...

Kali ini entri persahabatan. Ringkas tapi bermakna =)


Tonight no more tear
Even feel sad
Feel cheated by someone


But, because i have a friends
I have blogger friends
I feel so refreshing
I feel happy
I can smile than cry

Haha~ what a spoil brat i am?

But, this is me..



Aku wanita, aku punya hati, ... (Ala dah lupa lirik Wanita-CT)





P/s: Terima kasih kawan-kawanku kerana sudi layan kepala bengong aku ni.. Semoga kalian berbahagia. =)



P/s: Terima kasih kerana bersabar dengan karenahku. Semoga kesabaran itu berbaloi suatu ketika nanti =)


Terima kasih sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

6 ulasan:

Arif Aiman berkata...

like! :p

sha my heart berkata...

TQ kawan2.. luv u all =)

sha my heart berkata...

Arif: like heaven.. hahaha~ =P

abghani berkata...

selagi boleh baca aku baca.

Anif Abdullah| AA berkata...

saya pendengar setia !!hehe *tetibe

Bigdaddyz berkata...

blog ialah tempat yang sesuai untuk luahkan perasaan...kool ok....")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...