Bahagia, Kita Yang Cari | ! sha my heart

.

Jumaat, 15 Julai 2011

Bahagia, Kita Yang Cari

Assalamualaikum...

Entri peribadi.

Saja ja nak menulis.

Bahagia.
Bahagiakah aku?

Ya, aku bahagia walau hidup tak macam orang lain.

Redha..

Positive thinking..

Aku punya kawan-kawan yang sudi menemani di kala susah dan senang. Aku punya adik-adik (kawan-kawan yang lebih muda) yang sentiasa memerlukan khidmat nasihat dan sokongan aku. Banyak rahsia yang telah diamanahkan. Ya, adik, Kak Sha akan jaga dengan baik. =)

Bahagia. Ya, aku bahagia walau dengan caraku sendiri.

Alhamdulillah =)

Hidup, ah apalah yang hendak dikejarkan sangat? Janji selesa, bahagia akan mengiringi.
Kalau tak selesa, belajar dan perbaiki untuk menjadikannya selesa.


Dalam hidup ini, kita kena banyak bersyukur.. Memang kita tak terbaik atau paling bertuah, tetapi terapkan diri supaya rasa kitalah yang terbaik dan paling bertuah.

Nasihat orang, aku pun kena dengar jugak.. =)


P/s: Aku dah tak cari kawan-kawan blogger. Aku nak tengok, siapa yang betul-betul inginkan diriku sebagai teman?


Terima kasih sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

6 ulasan:

Khairil berkata...

wah..Sha boleh jadi tempat simpan rahsia...saya pun ada rahsia nak simpan dekat Sha la...rahsia negara..

amna berkata...

alala.. janji selesa kan ^^ betul semua tu sha..

alif haris berkata...

sebenarnya orang paling bahagia ialah orag yg sentiasa menjadikan setiap perkara dlm hidupnya itu menjadi perkara yg terbaik dlm hidupnya :)

dlm erti kata lain .. bersyukur la senang :)

sha my heart berkata...

Uii pak cik.. tak nak la. boleh mcm tu? hahaha~

sha my heart berkata...

amna: keselesaan itu penting.. tenang je

sha my heart berkata...

alif: yup, absolutely =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...