Langkau ke kandungan utama

Bahagia, Kita Yang Cari

Assalamualaikum...

Entri peribadi.

Saja ja nak menulis.

Bahagia.
Bahagiakah aku?

Ya, aku bahagia walau hidup tak macam orang lain.

Redha..

Positive thinking..

Aku punya kawan-kawan yang sudi menemani di kala susah dan senang. Aku punya adik-adik (kawan-kawan yang lebih muda) yang sentiasa memerlukan khidmat nasihat dan sokongan aku. Banyak rahsia yang telah diamanahkan. Ya, adik, Kak Sha akan jaga dengan baik. =)

Bahagia. Ya, aku bahagia walau dengan caraku sendiri.

Alhamdulillah =)

Hidup, ah apalah yang hendak dikejarkan sangat? Janji selesa, bahagia akan mengiringi.
Kalau tak selesa, belajar dan perbaiki untuk menjadikannya selesa.


Dalam hidup ini, kita kena banyak bersyukur.. Memang kita tak terbaik atau paling bertuah, tetapi terapkan diri supaya rasa kitalah yang terbaik dan paling bertuah.

Nasihat orang, aku pun kena dengar jugak.. =)


P/s: Aku dah tak cari kawan-kawan blogger. Aku nak tengok, siapa yang betul-betul inginkan diriku sebagai teman?


Terima kasih sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!
6 ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)