Aku Minta Maaf Emosi Terganggu | ! sha my heart

.

Jumaat, 29 Julai 2011

Aku Minta Maaf Emosi Terganggu

Assalamualaikum...

Entri peribadi.
Kadang-kadang rasa nak marah..
Kadang-kadang rasa benci...
Kadang-kadang rasa menyampah.. Haha~
Semua ni sebab berperang dengan sakit. Emosi jadi tak betul..
Cepat-cepat sihat, dah nak puasa ni.

Minta maaf kalau aku beremosi.

Minta maaf kalau aku buat perangai.

Minta maaf kalau aku gedik.


Minta maaf kalau tiada balasan komen ke blog korang.

Fahami lah, aku tak larat.
Aku harap hubungan kita masih macam dulu.
Atau korang dah tak nak kawan dengan aku, 'budak sakit'?


Esok, nak balik kampung.
Harap-harap aku kuat.
Dari Selatan menuju Utara.
Mohon doa kalian.



Selamat berpuasa dan Selamat Hari Raya..
P/s: Kalau aku tak muncul lagi, teruskan doakan aku ya..

Terima kasih sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

14 ulasan:

amna berkata...

Kuat Sha Kuat..
patut sunyi je amna rasa.
amna x kisah pun semua tu. kalau ada nak komen2 ke tak. moga cepat sembuh..
ingatlah, segala yang ditentukan itu adalah ujian-Nya. redhakan diri kita, insyaAllah Dia akan permudahkan.
*ingatan buat amna juga ^^

chiqubie berkata...

semoga cepat sembuh

msti kuat aww..rajin2 makan ubat.. da nak puasa da ni..

mizmarmalade berkata...

Get well soon akak, take care taw :)

sha my heart berkata...

Amna: Ya, sha akan kuat..

TQ dear towards ur understanding =)

sha my heart berkata...

chiqubie: Tq dear

sha my heart berkata...

miz marmalade: TQ dear..

i'll fight it

riva'i berkata...

wha....
apapapaan...

sha my heart berkata...

riva'i: enggak apa-apaan dong..
aku sakit.

Heidi Shafiq berkata...

bulan puase ni terbaik utk belajar kawal emosi.. salam ramadhan.. :)

abghani berkata...

ok segalanya selamat....ingat org tersayang

Red berkata...

Perasaan tu semua biasalah.. ^^ chill je kay.

http://aufafaqihah.blogspot.com/2011/07/rindu-seorang-insan-hina.html

sha my heart berkata...

heidi: ye la. kawal perasaan

salam ramadhan

sha my heart berkata...

abg ghani: tq ya

sha my heart berkata...

Red: TQ

kite dah chill ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...