Langkau ke kandungan utama

Pe Ko Buat dalam Bilik Lelaki?



Assalamualaikum...


Jom baca berita gila ni..


MALAYSIA - Hanya kerana enggan berkahwin dengan teman  lelakinya, seorang wanita berumur 23 tahun ditikam hingga mati di bilik sewa lelaki itu di Taman Perumahan di sini malam kelmarin.

Mayat  ditemui mati pada pukul 11 malam dengan kesan tikaman di perut, dada dan tangan.

Ketua Polis Daerah Kota Semut, Asisten Komisioner Pak Long Ahmad berkata, kejadian berlaku ekoran wanita itu menolak lamaran teman lelakinya yang berusia 50 tahun menyebabkan lelaki terbabit berang dan bertindak di luar kawalan.

"Suspek seorang tukang masak menyerah diri di balai polis di sini pukul 1.30 pagi dengan membawa pisau yang digunakan untuk membunuh mangsa setelah dinasihatkan oleh majikannya.
 



"Suspek mengenali mangsa sejak lima hingga enam tahun lepas. Suspek telah mempunyai keluarga di Selat Tebrau," kata beliau di sini semalam.

Sebelum bekerja di sebuah restoran di Jalan Sungai di sini sebulan lalu, suspek pernah bekerja di sebuah hotel di Genting Highlands, Pahang.

Mangsa dari Kampung Pendalaman,  itu bekerja di sebuah kilang di Kota sejak setahun lalu selepas menamatkan pengajian dalam bidang Sains Manusia di Universiti-kolej Malaysia (Muk) Jan 2010.


Sumber: Surat Khabar lama..

Ek, ditikam di bilik sewa suspek? Korang buat apa kat dalam tu, ha? Kalau dah tak nak kahwin, nape masih lagi ada hubungan dengan lelaki tersebut? Sugar dady ke? Kalau budak U ni, biasa la kalau ada yang sponsor tu..

Lelaki tersebut pun dah umur 50 tahun, ko baru jer 23 tahun.. Isk, ko ada nafsu ke dengan lelaki tua?

Nauzubillah.. Semoga kita semua mendapat pengakhiran yang terbaik..

Aku pernah dengar yang ustaz kata, kalau kita mati dengan menyanyi, seolah-olah kita seumur hidup buat perkara tu walaupun baru sekali tu je kita teringin nak menyanyi.

Kalau pulak kita ni tak pernah sembahyang tapi suatu hari tu kita teringin nak sembahyang, tup-tup kita mati, maka seumur hidup kita dikira sebagai seorang yang sembahyang.

Jom, insaf-insafkan diri.

Terima sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)