Langkau ke kandungan utama

Jadi Tester Punya Pasal: Outer Baju Uniform Di Dinihari

Gambar hiasan. Cantik, kan bunga ni


Assalamualaikum...

Aku baru sudah modify baju uniformku. Hah, gile ke apa modify uniform..  Mana ada masa nak pergi jumpa tukang jahit dan mereka pun tak nak betulkan baju aku. *Alasan jer ni. Sebenarnya aku sibuk hal lain.

Sebenarnya aku kena pakai uniform tu pagi ni, 8 pagi. Gile ke tak, sekarang pukul 5.30 pagi tak tidur lagi. Hehe~

Aku diminta oleh Azmi untuk jadi tester ko-k hari ni. Kalau jadi tester kena pakai uniform lengkap, ye tuan-tuan.. Siap dengan bengkung (tali pinggang).

Eh, tester ni bukan untuk dicuba-cuba macam pasaraya tau.. Ni tester maksudnya, penguji. Aku akan tumbuk budak-budak tu, dan diorang buat buah.




Dah la, baru-baru ni Abang Adi tegur aku kata pakai uniform tak kena. Sebenarnya, aku tukar uniform aku dengan kawanku. Sebab dah janji dengan dia. Lagipun, dia terkecilkan baju dia. Kecik gila, tak muat. Maka berlakulah pertukaran barter antara baju saiz M ke baju XL.

Hah, memang giler betul la kan? Haha~ Lucu pun ada. Jadi maka oleh yang sedemikian, seperti cerita di atas, maka aku kena la outer baju aku tu.

So, kena la outer sikit bagi tengkuk tak luas sangat. Eh, ada lagi ni, nanti aku tanya Abang Adi, pasal tengkuk tu, sebab kawan aku siap modify jadi bentuk lain. Aku ubah jugak lengan bagi kecil sikit.

Dah la guna benang hijau lumut, baju warna biru gelap. Jenuh la aku kalau kena bantai dengan budak-budak ni.

Siap aku warn budak-budak ni supaya jangan gelak dek hasil 'profesional' aku jahit baju tu. Hihi~

 Bukan tu jer, aku segan nak pakai tudung bawa masuk dalam baju. Tak biasa beb.

Dah orang tegur kan, kena la buat kan. Tak elok membelakangkan persatuan.

Ok lah, aku nak tidur jap. Tunggu subuh. Lepas tu, tido jap. Sementara tunggu masa untuk jadi tester.
Bersama dan bersatu. Segalanya kita.

Terima sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)