Awak..(Part 5) | ! sha my heart

.

Khamis, 24 Mac 2011

Awak..(Part 5)



Assalamualaikum...

Entri peribadi. Korang tak payah la ambik kisah. Aku nak tulis merapu meraban ke, gila meroyan ke, korang tak perlu kisah, k.

Entri ni bukan untuk korang tapi untuk seseorang yang jauh.. Jauh sangat tapi dekat di hatiku...


Awak..
Apa khabar awak di sana?
Awak rindu saya tak?
Saya rindu awak
Rindu sangat..


Saya nangis, awak..

Awak nak tahu tak,
Saya tulis kat awak macam biasa
Tetiba ada orang perasan
dan tuduh saya ni nak tagih simpati dia
saya mahu saja jerit kat dia,
'Hei you, sila berhenti perasan. I tulis untuk orang lain la, derr'
Tapi, saya biarkan dia pekik-lolong sendiri..


Awak, saya rindukan awak.. T_T

Awak tahu tak..
Betapa saya sangat terasa bila kawan-kawan saya dilamun bahagia
Di saat itu, saya ingatan saya melayang kepada awak
Kalau lah umur awak masih ada
Sudah pasti kita pun akan tempuhi detik indah itu bersama
Awal dari kawan-kawan saya yang lain..


Sebuah bingkisan al-Fatihah ku hadiahkan kepadamu..
Semoga awak bahagia di sana..


P/s: Sha rindu nak jumpa Ibu, Papa, Al dan Najmee (budak Jepun).

Apa khabar mereka? Last yang Sha tahu, famili abang dah tak duk Malaysia. Adik Al dah jadi doktor. Najmee dah berkahwin dengan orang Kulim dua tahun lepas. Itu berita terakhir yang Sha terima.

Kemudian, Sha tak tau nak cari kat mana lagi. Sigh. Sha rindu kat Ibu..


Apa khabar ya Insyeera, 'gadis gediks' abang tu? Sempat lagi Sha gaduh dengan dia..

Sha teringin nak lawat pusara abang..


Al-Fatihah untuk insan tersayang yang kembali pada 25 Oktober..
Al-Fatihah jugak untuk semua kaum Muslimin yang telah meninggalkan kita dan yang masih hidup. Al-Fatihah..


Terima sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

18 ulasan:

sha berkata...

:-) smile for u..

Redbloodsnow berkata...

alolo...rindu yg tercinta ea. i missed mine too :( tp akan jumpa dgn dillah esok..hehehehe

syairahmohdanuar berkata...

kuatkan hati dan selalu berdoa :))

25 oktober thn bila?

Nur berkata...

sabar ye...kuatkan smgt..

uwaa...me rindu jugak..dahla msg bapak mahal..nak balik~!!!

Henry Zackery berkata...

sabar ye... tabahkan hati

10 Remaja Popular Dunia

touya berkata...

Mati itu pasti , hidup itu Insyaallah

Muhammad Ariff Asyraf berkata...

sabarlah yer..
nie lah nmanya dugaan idop...
kuat kn semngat..dan tabahkan ati..

sha berkata...

Alamak, ramai pulak yang komen. Ingat tak de sape nak komen mahupun baca..

hehe~ saja je lepas tension sendiri..

sha berkata...

zie: a ah.. *Blushing.

Jumpa En Dillah ek? Nak ikut..

sha berkata...

syairah: ok, dear..

Tahun bila? Biarlah rahsia. hehe~

sha berkata...

Nur: ok, sweety..
msg guna line apa?

sha berkata...

Henry: Ok, bro..

sha berkata...

Touya: caya lah..

sha berkata...

Ariff: wokey, bro..

Nur berkata...

msg gune line sini la..kalo gune celcom lagik mahal..rm2.00 dia amik kot..aishh..so gune no sini la..murah skit

sha berkata...

nur: mahalnya.. terpaksalah, dah jauh..

cty berkata...

sakit kan rasa itu...
but try 2 be strong...

sha berkata...

cty: tq dear..
sakit? sakit itu menguatkan.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...