ramalanku hampa belaka... | ! sha my heart

.

Ahad, 3 Januari 2010

ramalanku hampa belaka...

salam..
sem baru dh bermula...

erm, mula2 tu, warghhh, mls tol nk kemas2 brg2... ptg nk bertolak, tghri blum pn siap packing brg. tersadai kat situ jer... sbbnya jgk, malas nk layan karenah kwn2... ye la, bnyk makan dalam wo... ptg tu, msih lg blum siap pape.. siap buka laptop lg... bl ayah ckp dh nk bertolak, bru nk gerak, g bersiap... huhuhu, manja tol anak ayah ni...

biasanya, klu nk balik, laptop mmg xbuka dah.. brg2 dri mlm sblum nk bertolak pn dh siap kemas... tp, ni mmg sgt berbeza... hah, itu lah penangan karenah kwn2... aku rsa xnk jer tinggalkan rumahku... my hometown..

tp, aku cuba kuatkan diri juga... berkorban...

namun, bila aku datang sini, segalanya berbeza... 'karenah' yg aku xnk hadapi tu, xde.. mcm xpernah wujud... tp mgkin utk smntara shj.. smntara pn xpe la, jnji itu blh bt aku bersemangat sikit di awal sem ni... klu aku tau, kwn2ku dah xde karenah mcm ni, msti aku plak yg rasa excited nk dtg sini... :-) mgkin diorg rindu aku kot... hahaha...

aku berasa sgt slsa...
wink wink wink... ^_^

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...