Harga Lace Di Jakel | ! sha my heart

.

Rabu, 15 Julai 2015

Harga Lace Di Jakel

Lace RM 150/meter
Satin itali RM ?
Semua RM400
Lace ambil 2 meter sahaja
Satin ambil 4+5 meter rasanya.
Lace 2 meter = RM 300
Satin cuma 9 meter atau 6 meter (4+2) = RM 100 sahaja.

Sebenarnya, dia letak RM 448 atau RM 484 atau RM 489 macam tu. Maaf ya sebab saya ni pelupa sikit. Sebab itu saya tulis kat sni. Nak rujuk balik nanti senang. Hihi.

Aku bajet bawah RM 500 sahaja. Ikutkan, aku nak je pakej RM 289. Tapi xde plak. Dapat yg RM 400 ni pn dh okay. Dah x terlajak tinggi. Jimat RM 100. Mula-mula, dia kira sampai RM 789. Pergh, gila mahal. Nasib baik, aku ambik lace 2 meter sahaja. Kalau tidak, jenuh bayar.

Pekerja sana ramah. Suka. Nanti nak pergi lagi. Nak cari cadar katil. Kali ni pergi orang ramai sebab nak beli utk persiapan raya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...