Lirik Kosong, Kosong Najwa Latif Buatmu | ! sha my heart

.

Ahad, 1 April 2012

Lirik Kosong, Kosong Najwa Latif Buatmu



Assalamualikum.

Hari ni aku nak kongsikan lirik yang sekarang ni 'menjadi' kepadaku untuk ditujukan kepada seseorang itu.


Lirik Lagu Kosong - Najwa Latif

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu,
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong, kosong
Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong, kosong
Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Kosong .. kosong..


Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
kosong.. kosong..

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong, kosong


Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
Kosong, kosong

Sumber 



Maaf la awak, masa awak dah habis. Cukuplah apa yang awak buat pada saya dulu saya tak simpan apa-apa dendam. Jadi, keputusan saya? Tak faham, faham lagi ke???

Kalau masih tak faham, baca balik dari atas sampai ke abjad ini.

-Menanti Mr Right.

14 ulasan:

gdsbnga berkata...

dah lame sangat tak dengar cite pasal najwa latif . mungkin die busy sebab spm kot tahun ni . harhar

sha my heart berkata...

gds bnga: lama tak dengar? saya dengar je cerita dia. tapi mungkin itu cerita lama kot. hahaha~

sis92 berkata...

err lebih baik beliau tumpukan pada pelajaran, eceh :)

..cik gugu.. berkata...

haha kosong tuk DIA jugak ;)

NUR AYNIE berkata...

=) jom tggu mr.right.

Azee Hana berkata...

kagum ngn najwa latiff ni...kecik2 dah pandai buat lagu..haha

frogos berkata...

sy x minat kosong,just minat cinte muke buku je..heheheh plus ineed you mikha tambayong..

ABU berkata...

kosong kosong.. popular betol lagu ni.. selalu je dngr kat radio

Tanpa Nama berkata...

kesiannya.....perasan xhbis2 hahaha...

Tanpa Nama berkata...

ciannya....org salah send msj pun meroyan xhabis2....

syafiqakarim berkata...

benar benar kosong ni.haha

msredcheesecake berkata...

Kalau dia memang 'kosong' tinggalkan je...

| SUE | berkata...

besh lagu ni...

IdaRaida berkata...

best lagu nie..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...