Jangan Ganggu Aku Lagi! Pergilah | ! sha my heart

.

Jumaat, 16 September 2011

Jangan Ganggu Aku Lagi! Pergilah


Assalamualaikum...

Entri peribadi dan hati.


Aku tak tau kenapa dia harus cari aku lagi?
aku tak pasti apakah tujuan dia..

Buat apa nak cari aku kalau dia sendiri yang tinggalkan aku?

Ko ingat senang ke aku kutip hati yang dah berkecai tu?
Aku cantum
berdarah kembali
aku jahit
terbuka balik..

Ko ingat senang ke?
(tapi senang la jugak. Hikhik~)


Aku faham ko masih rindu akan aku
aku tahu ko masih sayangi aku
tapi hati aku pada ko adalah kosong
tak ada apa-apa perasaan
tak mungkin kita akan bersatu lagi!

Oleh itu, jangan kau ganggu aku lagi
aku tak suka pada ko
malah aku mula rasa rimas
dan lemas.


Kalau ko masih ganggu aku lagi,
jangan menyesal kerana ko bakal kehilangan jejakku buat selamanya.


P/s: Rimas diganggu oleh orang yang merimaskan..

Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!






Terima kasih sudi baca entri ni. Sudi-sudikan diri ‘like’ kat bawah entri ni dan fan page atas sana ya. Sayang korang.

              

18 ulasan:

peyansanstaro berkata...

xtau nak kata apa..
hehehe=)

sha my heart berkata...

peyan: kalau tak tau nak kata, diam2 sudah. haha~

ABU berkata...

wah ini dia baru entry sentap hahahaha

peyansanstaro berkata...

sentap hati mak nak !
hahaha=D

sobri yaacob berkata...

arr... byakkan bsabar...
insaallah smuanya akn ok kmbali k..
kuatkan dri :)

indonesiatooverseas berkata...

Hilang jejak selamanya?
Sembunyi kemana tu? :)

sha my heart berkata...

Abu: sentap ke? hahaha~

azeelia azman berkata...

lia pom ad jgkk mcm neh. hehe. walaupom sakit ati, tapi buat dunno jep. lama3, dye stopp dgn sdri nyer. tapi kekadang, bangangg dye mai, dye kcau jgkk. haha

^^

Bui Junaidi berkata...

jgn layan lg..buat bod jer..nnt dia pandai blah sendirik..hehe

shaharil berkata...

Relax sudah... Jika dah penat dan bosan dia pergi sendiri...

sha my heart berkata...

peyan: sentap ke Noks? haha~

sha my heart berkata...

Sobri: terima kasih bro.. =)

sha my heart berkata...

indonesia: ghaib utk bertapa sekejap.. haha~

sha my heart berkata...

azeelia: geram kan..

dah lama sabar dah. dah berapa bulan dah dia duk kacau tapi masih bersabar lagi. tapi semalam semuanya meletups sebab pihak dia buat hal.

memang kecoh la. lantak la.. apa nk jadi, jadi la. yg penting tenang di hati.

ye, harap sgt dia akan berhenti. dah cakap dah spya dia tak cari saya lagi. setakat nak kawan tak pe tapi duk buat pasal.

sha my heart berkata...

sis bui: memang tak layan pun tapi jenis tak reti bahasa ni susah..

sabar kena kuat ni..

sha my heart berkata...

Shaharil: rilex jer.. cuma melepaskan rasa di sini =)

iMBobo berkata...

owh ni mesti kes nak jilat lidah sendiri ni..abaikan je org mcm tu hehe.. cari yg lain huhu

sha my heart berkata...

Mr bobo: tau tak pa.. rimas seh.

dah mcm tu nak balik pula? sorry la. dah tertutup rapat pintu hati. chewah, puitis plak ayat. haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...