Langkau ke kandungan utama

Minta Maaf, Tak Dapat Singgah

Assalamualaikum...

Entri marah.

Ko datang blog aku
tinggal jejak kat komen
atau sekadar BW kat shoutmix

Aku nak balas komen ke entri ko
tapi blog ko tu berat
lambatnya load
berjam okay
ok, tak pe
aku nak tinggalkan jejak pada shoutbox jer
tapi bila buka shoutbox, offline
cuba lagi
cuba lagi
lagi
berkali lagi refresh
tetap tak dapat
sebab load blog ko masih tak siap-siap

Aku bengang
berasap rasa kepala ku ini

Er, hello
kalau buat blog tu
nak bagi orang masuk baca dan komen
sila la ringan kan blog anda

Ini segala mak nenek nak letak
jam - awat, ingat lappy or PC orang lain tak de jam?  jam tangan tak de?
kalender- orang lain pun ada kalender la dear
lagu- memberatkan blog ko dan bingit telinga aku jer. Awal-awal aku dah silent mood lappy aku. Lantak ko la nak letak lagu haram jadah apa pun.
kartun kelip-kelip - ingat aku ni budak umo 4 tahun ke?
something jatuh-jatuh - bajet autumn la tu. Cet!
letak pic saiz besar - pi buh kat Tumblr.com la wei!
banyak entri dalam satu page- cuba la buat page break.. ini sampai kecik, nipis je scroll tu..

Bodoh!
aku memang geram
WTF!
menyusahkan orang lain jer
ada pula yang sampai buat laptop aku jammed
WTF!!!!

Minta maaf kepada sesiapa yang aku tak balas kunjung
bukan tak nak balas
tapi korang yang membuat aku tak dapat tinggalkan jejak

Satu lagi, ada virus a.k.a malicious mail
sumbernya satu jer
dari *****
aku tak boleh cakap
sebab bila aku buka blog dia
okay pula, tak ada apa-apa
tapi kalau blog yang ikut dia
akan keluar amaran dari internet anti-virus aku

Jadi, jangan sesuka hati jer nak follow orang
termasuklah otai
aku kenal blog yang membawa virus tu
tapi aku tak follow pun walau dia otai
walaupun otai tak semestinya akhlak dia baik
ada jugak yang pantang tak sependapat dengan dia

teruk la dibahan
*bercakap berdasarkan pengalaman
ingatkan dah tak nak kawan dengan aku dah
tapi datang jugak blog aku
komen-komen
apa, ko nak cari trafik ke?

Daripada semua ini, aku nak simpulkan
Tolong la fikir
tak semua orang mampu untuk bayar pelan broadband mahal-mahal
tak semua orang ada streamix
tak semua orang ada unify, wimax P1..
ramai jer yang ada broadband macam aku ni
yang kadang kala sudah tamat tempoh tapi tak mampu nak bayar..

Tapi kalau ko nak buat blog berat-berat
nak decorate macam pokok krismas
aku cakap awal-awal
minta maaf kalau aku tak balas kunjungan
kerana aku punya broadband saja!


Terima kasih sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

Ulasan

  1. Aku benggang kalau nak singgah tapi tak dapat..

    rasa nak maki jer..

    Minta maaf, aku maki dalam entri ni..

    BalasPadam
  2. err...marah betul ni...
    tak mo mrh2...nti cept tua..

    BalasPadam
  3. @kotak bulat

    memang marah betul pun.. siap rasa berasap kepala ni. haha~

    ok, dear.. jom senyum =) maintain awet muda

    BalasPadam
  4. marah betol cik kak neyh .
    chill lahh yunk :)
    t marah marah x comel .
    gurau .
    hehe :)

    : MRS LAT :)

    BalasPadam
  5. @mr pot n mrs lat

    Emotional jer sekarang ni.. Adui~

    Chill Sha, chill.. haha~

    Blog Cik Lat pun salah satunya yg kite tak dapat nk masuk.. Apsal tukar header n sgt kelip2?

    BalasPadam
  6. la , yeke ?
    tukar header jekk .
    widget ponn semua byk dahh delete .
    wat simple jekk .

    BalasPadam
  7. bui pun bengang kalau jumpa blog yg mcm ni..dan bui paling x suka org follow blog bui pastu x tinggalkan jejak..x suka rs bersalah sbb x follow balik..huhu

    p/s:cuba tengok blog bui..berat atau ringan..?hehe

    BalasPadam
  8. relax suda. tak payah masuk jek, kan senang :P

    BalasPadam
  9. marah tahap cipan dah nih..klu ikutkan hati memang agak bengang klu ade yg camtu..hihi..sabo jelo0.. ^_^

    BalasPadam
  10. Hai! sha rasanya blog akak ringan kot...sebab tak banyak menda mengarut...hihihihi
    Akak memang suka terjah blog orang..kalau berat sangat sampai lama menunggu..akak tutup hihihi

    BalasPadam
  11. Oo..camtu ye, new knowledge...tenkiu so much..hehe

    BalasPadam
  12. btol2 berat blog... sidia tu, aku harap2 blog aku turut ringan sama.... kekekek!~

    ronda ronda bersama sya@myobw..

    BalasPadam
  13. aduh..garangnya bila marah...takut saya...hahaha

    BalasPadam
  14. salam kenal dari akak
    berblog mau cari kawan .. x mo lawan ! :)) happy blogging ..

    BalasPadam
  15. @mr pot n mrs lat

    ye ke? tapi nape rasanya lagi lembap dari yg dulu?

    nnt kite try masuk balik blog cik lat k..

    BalasPadam
  16. @Bui Idzra Ryn

    Aah.. kdg2 kita rasa bersalah jugak.. tapi nak buat macam mana, mgkin rezeki dia la.. sape suruh letak mcm2 sampai bgi blog obesiti? hahaha~

    Ok, klu tak ada virus, kite masuk.

    BalasPadam
  17. @sergeant keroro

    kalau ikut hati aku, macam tu la aku nak buat weh.. tapi aku rasa mcm zalim ja..

    ang buat mcm tu ka wei?

    BalasPadam
  18. @amnie azmira

    dah tahap chipanzi ni..

    Ye, kite benggang..

    BalasPadam
  19. @Cik Rose Cute

    Haha~ rasa sendiri ek?

    tak banyak, tapi ada jugak kan?

    a ah, klu lambat, bersabar dulu.. klu tak dapat sabar, terus pangkah butang [X].. haha~

    lantak la nak kata kite sombong ke apa ke.. buat blog berat2, buat apa? padan muka la..

    BalasPadam
  20. @blogtube

    blog berat..

    si dia?

    jgn berharap je tapi pastikan tak ada gajet bukan2..

    BalasPadam
  21. @Khairil

    Pak cik, kite benggang gile.. dah kuar dialek utara.. haha~

    org kata, klu org yg susah nk marah, sekali dia marah semua org takut.. haha~

    BalasPadam
  22. @ieda

    salam kenal..

    sape nak cari musuh kat sini pulak? * confious..

    BalasPadam
  23. sekali sekala marah...

    baik untuk kesihatan..

    dok simpan je... nanti ssh pulak...


    Tp jgan marah lebih2 sudah.. Kang saya

    lari pulak..wakakakkaka=P

    BalasPadam

Catat Ulasan

Nak tinggalkan komen ek? Sila-sila =)
Pastikan tak menyinggung perasaan sesiapa ya.
Happy blogging.

”Jom like page fb blog”

Catatan popular daripada blog ini

Pantang Larang dan Makanan Orang Demam Campak

Air kelapa sangat bagus untuk demam campak Nak jaga pemakanan orang demam campak? Ok, aku ada petua dan tipsnya. Segala yang tertulis di sini adalah keluar dari kepalaku, dan pengalamanku menjaga makanan orang demam campak. Ku abadikan di sini. 1. Tidak boleh menggoreng Demam campak ni kita tak boleh nak goreng apa-apa makanan terutamanya guna minyak. Contohnya goreng ikan. Menumis pun tak boleh tau. Sebab apa tak boleh? Sebab ia akan merangsang pertumbuhan campak dan buat ianya kemerah-merahan. 2. Elakkan makanan laut yang gatal Makanan laut, seperti udang, sotong, kerang elok la dikuarantinkan.. Haha~ Bukan kuarantin la tapi jangan makan makanan tu, k. 3. Elakkan yang pedas Cili pun tak boleh makan sebab mengundang kegatalan. Aku ada baca, sup ayam ni bila dibuat sup akan mengeluarkan satu pati yang berkesan khas untuk menyembuhkan demam. Korang letak bawang merah, bawang besar dan bawang putih. Lagi sedap bawang putih tu, tak dipotong, hanya buang kulit, ba

Istilah-istilah Dalam Bundle Yang Ramai Lagi Keliru

Istilah-istilah Dalam Bundle Yang Ramai Lagi Keliru, jom kita gali ilmu. Sha dapat dari kawan-kawan bundle juga. ✔ Bale – Ketul, guni atau tokol pakaian/beg/kasut dan lain-lain. Kain 100 – Baju/pakaian yang 100% kapas. Kain Samah – Baju yang diadun dengan 2 material. 50 cotton +50 polyster (poly). 3 kain – Baju diadun dengan 3 material. Cotton + Poly + Rayon. 3 suku / Raglan / 3q – Baju yang mempunyai lengan bersambung dari leher berakhir di siku. Kain sambung – Lengan baju disambung dengan lengan warna lain, contohnya Rolling Stone Tour Euro82, Iron Maiden ‘aces high’ lengan camo. Ada juga kain sambung di dada. Contohnya Hawaii bernombor. Camo – Celoreng Ringer – Baju yang mempunyai warna/getah pada hujung lengan dan leher. Kain pasir / kain bulu katu – Merujuk seluar Lee,Wrangler,Levis era 70/80/90 an. Combo – Jualan melebihi sehelai dengan 1 harga. Single stich – Jahitan satu garisan sama ada pada lengan atau bawah baju. Biasa pada baju vintage.

Tips Pakaian Untuk Konvo

Gambar konvo! =) Assalamualaikum. Apa yang korang perlu ada untuk pakai pakaian konvo? Aku ada sedikit panduan. Top to toe 1. Kasut Lelaki kena pakai kasut kulit (kulit warna gelap –seelok-eloknya warna hitam) Ala, tak mahal pun ada jer yang murah. Perempuan pula kena pakai kasut bertutup, hitam atau warna gelap seakan-akan hitam. Kasut tu mestilah nampak formal. Tak boleh ada lubang-lubang macam kasut Cinderalella. Orang perempuan mesti tau kasut Cinderalela tu macam mana. Kasut Cinderalela tu adalah kasut plastic nipis dan ada lubang-lubang.   Sila beri perhatian, kasut adalah penting. Tak boleh pakai sandal dan selipar. Stoking tak apa, kurang diberi perhatian (bagi perempuan sahaja). Boleh pakai stoking atau tidak. Lelaki kena pakai stoking. Mesti warna gelap, jangan pakai stoking putih pula, sangat pelik. Bagi mereka yang jarang pakai kasut tertutup macam aku ni, boleh juga bawa sandal atau kasut yang selesa untuk digantikan apabila perlu . Ta

Open Tracker