Langkau ke kandungan utama

Aku Dah Puas Berusaha



Assalam.


Orang kata bila dah ada peluang kena berusaha. Ya, aku dah berusaha. Tapi hasilnya sama saja. Tiada hasil. Jadi bolehkah aku berputus asa?


Aku belum ke mana-mana perkisahan. Jadi, aku boleh berputus asa kerana belum ada apa-apa kisah berlaku antara kami. Biarlah aku berputus asa kerana tiada apa yang akan berlaku.


Belum berperang susah berputus asa? Oh, tidak! Itu kisah lain.


Aku dah berusaha. Tapi tiada sebarang tindakbalas. Biarlah.. Aku rasa dia sendiri mahu mengubati hatinya. Biarlah aku menyerah kalah dan mendiamkan diri andai kehadiranku mengganggu hidupnya. Aku pun tidak mahu melukai hatinya lagi dan berhenti mengingatinya tentang aku.


Siapakah? Oh, sabarlah Sha..


Pasti percaturan Tuhan itu adalah yang terbaik untukmu...


Sabarlah. Panjang titi setiap orang adalah berlainan. Jom hayati ayat di bawah ni:


Bila tak bertunang, orang tanya bila nak bertunang?
Bila dah bertunang, orang tanya bila nak berkahwin?

Bila dah berkahwin, orang tanya bila nak dapat anak?
Bila dah dapat anak, orang tanya bila nak sekolah?
Bila dah bersekolah, orang tanya bila nak masuk U?

Bila dah dapat masuk U, orang tanya bila nak habis?
Bila dah dapat habis, orang tanya bila nak kerja?
Bila dah dapat kerja, orang tanya bila ibu bapa nak bersara?
Bila dah ibu bapa bersara, orang tanya bila nak mati?!

Aiyooo, manusia oh manusia..







Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)