Demam Bilakah Kau Mahu Pergi | ! sha my heart

.

Jumaat, 13 Ogos 2010

Demam Bilakah Kau Mahu Pergi




Aku masih demam hari ni. Lagi teruk rasanya dari semalam. Semalam, aku macam nak demam tapi tak demam pun. Tapi, aku rasa macam unconscious, rasa minda aku kurang sedar sepenuhnya. Aku dah mula berpeluh, sedangkan orang lain steady jer. Lagipun, cuaca redup.

Hari ni, aku tak larat. Rasa nak tidur jer sepanjang masa. Tapi aku kuatkan hati jugak. Walaupun, aku tak buat kerja-kerja aku (dibaca asigment) tapi aku bangun, mandi dan menghadap my lappy. Memang aku rasa pening-pening semua tu. Cuaca sekarang ni, sejuk.

Ya ALLAH, bila la nak sembuh demam ku ini? Tapi kan, orang cakap sakit- sakit tu penghapus dosa-dosa kecil. Tapi, orangnya mesti la orang yang taat kepada-NYA. Alhamdulillah.

Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...