Langkau ke kandungan utama

Peluang Keemasan, Sape Nak Tonton Final Piala Dunia Di Brazil dengan Percuma

http://my.sharings.cc/p/6rDnu



Piala Dunia 2014 akan berlangsung tidak lama lagi. Temasya yang berprestij itu akan diadakan di Brazil. Huargh, bestnya negara Brazil. Dah la sukan bola sepak mereka mantap, pesta bola sepak terbaik di dunia akan dilangsungkan di tempat sendiri. Wah, bertuahnya.

Kita ni baru saja bercadang mahu membida tapak untuk FIFA luluskan Piala Dunia 2034. Itu pun kalau negara Asean setuju. Kalau tak setuju, minta maaflah ye, Piala tersebut tak akan berada di Malaysia! Huhuhu, sedih.

Tapi, nasib baiklah ada yang memberikan kita peluang keemasan itu. Dengan hanya membelanja sebanyak RM100 dengan menggunakan kad kredit  Maybank VISA, anda berpeluang memenangi percutian ke Brazil untuk menyaksikan perlawanan akhir Piala Dunia FIFA 2014! Wah, bestnya! Aku nak cuba. Mana tau ada rezeki. Tuah kita tak tau di mana. Tak cuba rugi. Lagipun, bukan kita laburkan duit pun, tapi menang percuma. Bestnya. Tak sabar rasanya!

Nak tau macamna nak dapat tengok bola sepak Piala Dunia dengan cara paling murah dan mudah? Klik sini! #MaybankFIFA

Apa tunggu lagi. Klik saja sini
Semoga kita berjumpa di Brazil ye. Hehe~

Catatan popular daripada blog ini

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Pantang Larang dan Makanan Orang Demam Campak

Nak jaga pemakanan orang demam campak?
Ok, aku ada petua dan tipsnya. Segala yang tertulis di sini adalah keluar dari kepalaku, dan pengalamanku menjaga makanan orang demam campak. Ku abadikan di sini.


Tidak boleh menggoreng
Demam campak ni kita tak boleh nak goreng apa-apa makanan terutamanya guna minyak. Contohnya goreng ikan.

Menumis pun tak boleh tau.

Sebab apa tak boleh? Sebab ia akan merangsang pertumbuhan campak dan buat ianya kemerah-merahan.

Elakkan makanan laut yang gatal
Makanan laut, seperti udang, sotong, kerang elok la dikuarantinkan.. Haha~ Bukan kuarantin la tapi jangan makan makanan tu, k.

Elakkan yang pedas
Cili pun tak boleh makan sebab mengundang kegatalan.


Elakkan yang hitam-hitam seperti gaban perkasa hitam


Kicap dan kopi harus la dijauhi serta merta sebab ia akan menyebabkan berparut hitam. Kalau koko atau milo? Kalau capucinno? Erm, ikut suka korang la.

Aha, aku ada idea, kalau nak putih maka minumlah air soya. Confirm menjadi. Tapi kalau tak jadi, jangan…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)

Open Tracker