Langkau ke kandungan utama

Bila Blogger Bosan, Apa Nak Buat




Assalamualaikum.

Apa khabar pembaca tersayang? Ada yang merinduiku tak? Hehe, lama tak berup date blog.
Ini semua gara-gara blogspot yang dah up date template dan imbas upaya tidak lagi disokong dengan handphone symbian 60 ku yang comel itu.
Mr X-men, nama dia.

Kalau tak, sudah lama aku kongsikan kisah-kisah yang menarik dengan korang semua. Ini semua salah blogspot!
Aku lebih suka on line guna handphone sahaja memandangkan ianya mobile- mudah dibawa ke mana-mana sahaja. Kalau lappy, jenuh nak usung kot.
Lagi satu lappy aku, Mr Len pun bukannya baik sangat kesihatannya.

Tanpa dapat up date entri, kepala aku jadi macam berat sahaja. Tak dapat nak luahkan. Luah kat facebook? Twitter? Facebook, tak sesuai nak luahkan. Twitter? Ala, aku dah terlupa passwordnya. Kalau tak, boleh bertwitter dengan Abu (ashgive.com)
Hahaha, kesian kan.. Tak ada tempat nak luah kot.

Jadi sepanjang aku tak berup date entri, aku balas komen-komen, lawat balik mereka yang dah komen kemudian komen kat banyak entri dia. Selain itu, aku buat status fb yang agak bermanfaat pada orang lain. Orang kata kalau sudah jadi blogger, ayat dia pasti kemah-keming punya. (Pinjam pepatah Terengganu jap). Hehe.
Selain itu, aku google apa-apa yang aku nak tahu terutamanya mimpi-mimpi. Saja suka-suka. Carian google banyak bawa aku ke blog-blog. Ada yang aku tinggalkan komen.

Perkara bosan bila semua di atas, aku dah buat, jadi aku klik je >blog seterusnya>> kat atas sekali tu, yang dekat dengan email tu. Seronok juga melawat blog orang lain. Cubalah. It's fun! Tapi yang tak bestnya diorang pakai verification words pada komen, susah la nak masukkan kod dengan guna handphone.

Itulah perkara yang membosankan bila seorang blogger tidak dapat meng-update-kan blog sedangkan hari-hari dia melihat blog. Macam katak berada di bawah gelas kaca. Tengok sahaja, tak boleh buat apa-apa.

Apakah perkara yang membuatkan korang berasa bosan?

Terima kasih sudi singgah dan baca.


u make me smile like the sun =)


13 ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)