Demam Rindu pada Seseorang yang Berjauh Hati | ! sha my heart

.

Isnin, 26 Mac 2012

Demam Rindu pada Seseorang yang Berjauh Hati

Aku rindukan dia, sampai tidur pun terjaga.

A tu baik orangnya tapi tak la sebaik Bubu
tapi Bubu juga tak la seistimewa macam A.
Masing-masing punya keistimewaan tersendiri.
Kadang kala aku rimas dengan A.
tapi dialah kawan, dialah sahabat.

Aku dah mula rasa demam rindu ni. Adei~
Dia berkecil hati dengan aku
sebabnya sebab yang tak munasabah

Tak kesian ke dia buat orang sakit macam ni?
Aku baru je nak sembuh dari sakit tapi macam sakit tu menyerang kembali.
Sedih juga macam ni, salah faham.

Kadang-kala fikir, mungkin inilah pengakhirannya.
Mungkin..

Ah, aku rindukan kau, A.


p/s: Maaf, aku tak peduli lagi pasal blog. Pasal nak jaga itu ini. Biarlah aku luahkan segalanya..

Terima kasih sudi singgah dan baca.

Salam rindu,
Sha.

5 ulasan:

abghani berkata...

perasaan rindu adalah satu perasaan yg tidak ternilai harganya

frogos berkata...

klu suke terus terang jer

ciksukaberangan berkata...

lakukan apa yang anda rasa terbaik stelah mmohon ptunjukNya :)

Unknown berkata...

Pompuan jarang merajuk tanpa sebab yang munasabah..biasanya nak kena pujuk la tu...kalo saya A..saya harap awak berterus terang jer..perasaan awak..mmmm...sweetnyer..

Unknown berkata...

Pompuan jarang merajuk tanpa sebab yang munasabah..biasanya nak kena pujuk la tu...kalo saya A..saya harap awak berterus terang jer..perasaan awak..mmmm...sweetnyer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...