Langkau ke kandungan utama

Tak Larat Nak Tahan Dah


Assalamualaikum.

Apa yang bakal anda baca ini adalah crap. Aku tak larat doe nak tahan beban ni.

Bebaru ini minda aku dilanda masalah. Er, macam besar je. Tak de la besar sangat. Biasa je. Tapi memberatkan minda ni. Sekarang ni ada empat kes, semuanya berkaitan lelaki dan berlaku dalam masa tak sampai 24jam. Pening juga nak fikirkannya.

Aku jenis tak kisah. Aku jenis enjoy je. Happy. Bila ada masalah ni, lagi la aku jadi happy giler. Aku jadi nanar, so happy dan gelak je. Hahaha, dah sebijik macam orang giler.

Penat doe. Aku menulis sekadar melepaskan rasa. Stress.


UP DATE

Ada orang kata aku bersama dengan 4 orang lelaki. Oi, gila ke apa? Aku masih waras dan tahu hukum hakam.

Aku tak boleh ceritakan 'siapakah' mereka walau kalau ikutkan gelodak hati dan diri yang stress, mahu saja aku cerita panjang lebar. Tapi semua itu aku lupakan kerana aku tidak mahu memusnahkan kepercayaan mereka kepadaku. Aku ada rahsia yang perlu aku simpan dan aku pun tak nak ada sesiapa yang cuba untuk menjatuhkan aku, menyebarkan fitnah. Apa yang pasti empat orang lelaki tersebut adalah kawan-kawan aku yang rapat.

Maaf, aku jenis banyak kawan lelaki. Bukan kerana mereka tu boyfriend aku tapi aku jenis yang orang lelaki selesa kawan. Aku bukannya jenis perempuan yang suka mengumpat. Aku sempoi je. Tak de nya nak merajuk lama-lama. Aku pun anggap diorang sekadar kawan, bukannya nak gediks ada hati pada diorang. Sebab tu diorang selesa dengan aku. Masalah dan rahsia diorang aku yang pegang.


Jadi, lain kali kalau aku kata aku ada masalah dengan lelaki, lelaki itu tidak semestinya pasanganku. Kawan, itu yang lebih tepat.

Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!




Terima kasih sudi baca entri ni. Sudi-sudikan diri ‘like’ kat bawah entri ni dan fan page atas sana ya. Sayang korang. 

Kalau rasa entri ni ada nilai dan berguna, sila tekan +1 kat bawah ni, ya.

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)