Langkau ke kandungan utama

Nak Tau Tak, Inilah Sebenarnya..


Assalamualaikum.

Sebenarnya, aku lama doe tak on line. Aku on line pun pada 24 Jan 2012 selepas aku tinggalkan dunia mayaku yang penuh carca merba pada 29 Disember 2011. Aku on line pun jap-jap saja. Hari ini pun, aku on line sebentar cuma.

Walaupun aku tak on line selama tarikh tu, terima kasih kerana masih sudi singgah di blogku. Aku ada buat entri autopublish, jadi mungkin ada yang tak perasaan aku off line sebenarnya. Alhamdulillah, hampir semua aku sudah jejak balik komen yang ditinggalkan. Ada juga yang aku jumpa tak sediakan profil blognya, jadi aku tak boleh nak jejak dia balik.

Aku jenis tak kisah bab nak komen, aku suka komen balik. tapi masalahnya tapak blog aku ini tak berapa kuat lor. Aku dah komen, tetiba hilang macam tu jer. Kadang-kadang masuk ruangan spam. Sumpah, aku bukannya spammer. Aku dah tak tau nak buat apa lagi nak betulkan keadaan tu. Kesian, kan kat aku..

Terima kasih juga kepada mereka yang menjadi follower blog ini walaupun tak nampak aku on line. Terima kasih. Follower meningkat terus, tanpa pernah kira aku on line ke tak. Aku juga rasa senang hati dapat tinggalkan blog (dengan entri autopublish ditinggalkan), stastistik masih lagi kekal. Alhamdulillah.

Oh ya, sudah sampai setahun aku bergelumang (macam jahat je ayat bergelumang ni. Hehe), inilah yang aku perolehi, kawan-kawan, follower, pengomen, dan stats yang menyenangkan aku nak berhoney moon lama-lama pun.

Bukannya aku suka tinggalkan blog tapi ada kekangan yang memisahkan kita.. (Sedih tak, sedih tak? Haha~)

P/s: Esok adalah hari ulang tahun kelahiranku yang ke dua puluh tujuh tahun (dah tua, kan?). Tapi rasanya macam tak ada siapa yang nak sambut je. Hmm..
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!




Terima kasih sudi baca entri ni. Sudi-sudikan diri ‘like’ kat bawah entri ni dan fan page atas sana ya. Sayang korang. 

Kalau rasa entri ni ada nilai dan berguna, sila tekan +1 kat bawah ni, ya.

4 ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)