Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Disember, 2011

Masalah Blog, Sebab Aku Tak Aktif Blogging

Assalamualaikum

Terima kasih kerana sudi memfollow blog aku yang masih baru ni. Ingatkan nak buat blog tu untuk aku lepaskan segala tension dengan karenah blogger yang aku kenal kat blog lagi satu. Tapi blog aku ada problem la.

Serius, memang sayang gile kat blog tu. Tapi nak buat macam mana kalau dah tapak blog tu tak kuat.

Penyebab Tapak Tak Kuat

1. Tak boleh nak sign in blogger.com untuk masuk ke blog


Ha, gile ke apa. Kalau tak boleh nak sign in, macam mana aku nak berblog? Pada masa tu, aku usahakan blog lagi satu. Tapi rindu pada blog lama masih menebal. Berbekalkan nasihat kawan aku, aku pergi report pada blogger.com.


2. Kena remove dengan google

Sekali kena remove dengan blogger.com da. Gile mengelabah juga la.

Kesannya, susah nak diletakkan dalam bloglist dan komen asyik masuk dalam ruangan spam je. Aku down juga la, ye la dengan bloglist banyak membantu blog aku dan mengekalkan persahabatan dengan rakan blogger. Komen aku kadang-kala hilang macam tu je, walaupun dah s…

Nak Kawan Baik ke Kawan Rapat

Apa Hal Ko, Haters Nak Rampas Kawan Aku

Assalamualaikum.
Setiap orang dari kita ada saja orang yang sukai kita dan tak kurang jugak yang membenci kita tanpa sebab. Lagi terkenal seseorang itu, maka makin ramai orang suka dan makin bertambah orang membenci dengan sebab atau tanpa sebab. Contoh senang, lihat sahaja Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr. M, Tun Pak Lah, dan D.S Najib, semuanya ada je orang suka dan tak kurang ada yang membenci.
Dalam aku duk membincangkan isu ni, tetiba aku jumpa seorang haters aku. Dia mencemburui hubungan aku dengan 'orang lain' yang mana aku dan 'orang lain' tu dah lama kenal dan saling menyokong sejak sekian lama. Kami memang rapat, okay. Dia tu baru je lagi, 'orang lain' kenal. Tetiba, nak cantas macam tu je. Sorry, aku tak kan nak tengok je, aku akan pertahankan.. Nak cantas, meh lawan dengan aku dulu. Ada berani?

Aku kenal juga sikit pasal orang yang membenciku itu. Dia memang seorang yang sombong dan meninggi diri. Bajet bagus. Menyampah ada jugak.

Mesej untuk orang t…