Kalau Ko Tak Nak Aku | ! sha my heart

.

Rabu, 21 Disember 2011

Kalau Ko Tak Nak Aku





Assalamualaikum.

Dah baca ayat di atas? Dah faham belum?

Aha, maksudnya.. Lantak awak la, tak suka saya pun. Saya tak kisah. Awak tak suka saya, ada orang lain yang akan suka saya. Kira menggambarkan awak tu kecil je pada saya.

Eh, aku tak maksudkan sesiapa ya. Aku sekadar tafsirkan maknanya.

Biasanya ayat ni digunakan masa kita rasa orang tu dah tolak cinta kita. Eh, bukan pengalaman aku ya. Hihi~

Masa ni, kita ego sikit.. Ataupun kita nak bangkit semula.

"Eleh, kalau ko tak nak dah la.. Banyak lagi mamat Indon nak aku."

Gulp. "Err, mamat Indon? Tak nak la.."


Kesimpulannya, tak payah nak rasa diri tu hina, lemah sangat. Ada je orang lain yang akan menghargai awak. Chill, dear =)
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!




Terima kasih sudi baca entri ni. Sudi-sudikan diri ‘like’ kat bawah entri ni dan fan page atas sana ya. Sayang korang. 

Kalau rasa entri ni ada nilai dan berguna, sila tekan +1 kat bawah ni, ya.

26 ulasan:

Cik Jingga berkata...

xnak lah mamat indon..hahaha...
smua quote tu nak sedapkn hati time kena reject ngan org yg kta duk syok sendiri ..huhuhuh

sha my heart berkata...

cik jingga: haha~

ye ke nak sedapkan hati.. pandai je ni. ada pengalaman ek?

chegu abbas berkata...

hihihihh...good....mcm tu la

Raisya Haris berkata...

Kumbang bukan seekor, bunga bukan sekuntum. hahaha.

Bui Junaidi berkata...

bui setuju dgn kata2 ni..boleh cari yg lain kalau dia dh tak suka kita kan..hehe

mizmarmalade berkata...

hehehe.. dengan erti kata lain, 'petik jari sekali, 10 yg datang'.. ekekeke! masih ramai lagi yg masih sayang & hargai kita kan kan kan? :-)

hyz berkata...

betoi tu. ada je orang akan hargai kita.jgn isau!

sha my heart berkata...

cikgu abbas: ya.. tq

sha my heart berkata...

raisya: betul tu

sha my heart berkata...

bui: betul2.. ramai lagi kot org yg baik2. hihi~

sha my heart berkata...

fara: yup.. petik tak bunyi2 macam mana? haha~

sha my heart berkata...

hyz: betul2.. ada yg masih syg padamu =)

Nizam Ijam berkata...

sy bukan kumbang ok....hu2

Jerr berkata...

datang bertandang ke bloglist .

nice words :)

CekbOlat-bOlat berkata...

hewhewhew.. mamat bangla tanak plak..

aimie amalina berkata...

betol!
harusss berbangga dgn keadaan sedia ada diri kita :))

Liyana Zahim berkata...

tmpt akk rmai mamat indon.. nk akk rekemenkan ke buleh aje.. hahahhaa!

ainol akasyah berkata...

kalau xnak mamat indon, mamat afrika pun ramai haha :)

sha my heart berkata...

ijam: iya, ko bukan kumbang pilihan. haha~ ladybird comel apa. haha, merapu sudah

sha my heart berkata...

tq Jer.. =)

rajin2 la singgah

sha my heart berkata...

tq Jer.. =)

rajin2 la singgah

sha my heart berkata...

bolat: bangla pun boleh.. haha~

sha my heart berkata...

aimie: bukan keadaan sedia ada diri kita tapi kita juga wajar dapat layanan yg baik drp org yg suka kita. er, faham x?

sha my heart berkata...

liyana: boleh je kalau yg mahu berkenalan. haha~ apa la akak ni.. tak nak la. nak cop warganegara je kat dahi. hihi~

sha my heart berkata...

ainol: afrika? cantik juga, nanti dapat anak rambut kerinting, tak payah pergi salon dah. haha~

Cik Jingga berkata...

hahaha..xada la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...