Langkau ke kandungan utama

YM yang Baik Sangat denganku. Terima kasih YM!




Assalamualaikum...

Entri peribadi.

Tak habis-habis dengan entri peribadikan? Mesti ada yang bosan. Haha~

(Siapa YM? Jap, baca yang ni dulu.)

Sorry la ek. Bila ada masalah, kepala tak dapat nak focus sangat. Boleh tu boleh tapi nanti perasaan sebal tu akan tetap ada. Jadi rasanya eloklah diluahkan di sini.

Kawan? Ada kawan tapi aku tak nak susahkan mereka.

Aku kalau ada masalah, aku selalu cari orang yang aku tak kenal rapat seperti kawan-kawan Yahoo Messeger (YM). Aku rasa dengan itu, masalah aku lebih terjaga sebab kita dengan dia kan tak berapa kenal sangat.

Kadang-kala, aku selesa begitu. Aku tak kenal diorang sangat dan diorang pun tak kenal aku sangat. Jadi tak dapat la nak buka rahsia disebabkan masalah aku. Hehe~ Bijak tak aku? Haha~ Bijak la sangat.. Perasan!

Kadang-kadang, apabila kawan-kawan di dunia sebenar sibuk dan serabut dengan masalah sendiri, blog bukan lagi tempat yang menjaga rahsiaku dan facebook tempat menayangkan segala permasalahanku, aku pilih kawan-kawan YM.

Terima kasihlah kepada pencipta internet ni? Siapa? Pasukan tentera ARPANET (Amerika) digunakan untuk menghantar mesej ketenteraan.

Terima kasih kepada Yahoo Messeger. Siapa ya penciptanya? Entah, rasanya aku tak belajar. Haha~ Boleh cakap tentang apa yang aku belajar saja. Hehe~

Korang macam mana? Siapa yang korang akan tuju selain kawan-kawan di luar, blog dan facebook?


P/s: Nak guna YM cari jodoh boleh tak? Haha~



Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!






Terima kasih sudi baca entri ni. Sudi-sudikan diri ‘like’ kat bawah entri ni dan fan page atas sana ya. Sayang korang.

              

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)