Langkau ke kandungan utama

Jika Anda Fikir Saya... -Apa Kata Korang?



Assalamualaikum...

Entri kali ni nak main-main sikit. Jom-jom baca dengan santai..

Jom terjah.


If you destroy my words - just press the "praise" ~ ~
If you love me - just put "♥"
If you hate me that - to put the "=="

 
If you think I'm a good person - just put "^_^" a
If you think I'm cute - just put "^"...


If you think I am honest - to put "^.^" a
If you are like me - to put the "XD"
If you think I'm best friends - to put the ":)"
If you think I am fierce - just put "> <"


If you think I'm playing in - will put the "@ @"
If you think I'm crazy - just put ">~<" a
If you think I'm smart - to put "^^''''" a
If you think I was stupid - you put "+_+" a

If you think I'm naughty - just put "@.@" a
If you think I'm approachable - to put "#~#" a



Ini tafsirannya. Guna google translate je. Mesti ada yang lari makna sikit. Pandai-pandai korang la. Haha~

Jika anda menghancurkan perkataan saya - hanya tekan yang "memuji" ~ ~
Jika anda cinta saya - hanya meletakkan "
"
Jika anda benci saya itu - untuk meletakkan "=="

Jika anda
fikir saya seorang yang baik - hanya meletakkan "^_^" a
Jika anda
fikir saya comel - hanya meletakkan "^ ^"

Jika anda fikir saya jujur ​​- untuk meletakkan "^.^" a
Jika anda seperti saya - untuk meletakkan "XD"
Jika anda fikir saya kawan terbaik - untuk meletakkan ":)"
Jika anda fikir saya garang - hanya meletakkan "&; ;"

Jika anda fikir saya bermain di - akan meletakkan "@ @"
Jika anda fikir saya gila - hanya meletakkan ">~<" a
Jika anda fikir saya pintar - untuk meletakkan "^^''''" a
Jika anda fikir saya bodoh - anda meletakkan "+_+" a

Jika anda
fikir saya nakal - hanya meletakkan "@.@" a
Jika anda fikir saya didekati - untuk meletakkan "#~#" a


Cepat fikir nak letak apa?



P/s: Minta maaf lambat up date entri, baru sudah kemas rumah, letih jugak. Kemas awal-awal nanti kakak sekeluarga balik, susah dah nak kemas. Bila je kemas, ada je si kecik-kecik tu mengemas balik. Haru nanti. Haha~
Terima kasih sudi baca entri ni. Sayang korang.


Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!



Catatan popular daripada blog ini

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Pantang Larang dan Makanan Orang Demam Campak

Nak jaga pemakanan orang demam campak?
Ok, aku ada petua dan tipsnya. Segala yang tertulis di sini adalah keluar dari kepalaku, dan pengalamanku menjaga makanan orang demam campak. Ku abadikan di sini.


Tidak boleh menggoreng
Demam campak ni kita tak boleh nak goreng apa-apa makanan terutamanya guna minyak. Contohnya goreng ikan.

Menumis pun tak boleh tau.

Sebab apa tak boleh? Sebab ia akan merangsang pertumbuhan campak dan buat ianya kemerah-merahan.

Elakkan makanan laut yang gatal
Makanan laut, seperti udang, sotong, kerang elok la dikuarantinkan.. Haha~ Bukan kuarantin la tapi jangan makan makanan tu, k.

Elakkan yang pedas
Cili pun tak boleh makan sebab mengundang kegatalan.


Elakkan yang hitam-hitam seperti gaban perkasa hitam


Kicap dan kopi harus la dijauhi serta merta sebab ia akan menyebabkan berparut hitam. Kalau koko atau milo? Kalau capucinno? Erm, ikut suka korang la.

Aha, aku ada idea, kalau nak putih maka minumlah air soya. Confirm menjadi. Tapi kalau tak jadi, jangan…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)

Open Tracker