Yg tidak pandai di sana dan tidak pandai di sini.. | ! sha my heart

.

Isnin, 28 Mac 2011

Yg tidak pandai di sana dan tidak pandai di sini..

Assalamualaikum...



pernah tak dengar orang mengata...

kalau di indonesia orang2 yg tidak pandai dan tiada kemampuan akan datang ke Malaysia
bekerja sebagai buruh dan orang gaji. pasal tu mereka tak pandai masak dan didera oleh majikan.

tapi

di malaysia orang2 yang tidak pandai dan tiada kemampuan menjadi wakil rakyat dan wakil parlimen. kalau tidak percaya dengarlah hujah2 mereka di sidang parlimen.

bila orang berbincang ttg kebocoran bangunan parlimen mereka bertekak ttg ahli wanita datang bulan..

buat malu aje.....

 Sumber: Arena18


Terima sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

8 ulasan:

sha berkata...

Mengata dulang, paku serpih.. sambung2.. hihi~

Isteri Yang Comel berkata...

tu lah tak suka sangat dengar persidangan parlimen tu

darkbatman berkata...

ade jgk yg cmne. haih

sissyira berkata...

salam

bila bersembang tak pakai otak..

sissyira berkata...

salam

bila bersembang tak pakai otak..

sha berkata...

isteri: tau tak pa.. kita nak dngr pasal negara, dia p sembang pasal yg lain. haha~

sha berkata...

darkbatman: ada jer.. haha~ lawak betul la YB kita..

Pernah tengok kat TV, siap ajak gaduh dan nak tumbuk org.. Haha~ lawak, lawak..

sha berkata...

sis syira: itu la pasal.. otak tak letak di kepala. hihi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...