Layan Karenah Korang, Buat Aku Tertawa | ! sha my heart

.

Isnin, 21 Mac 2011

Layan Karenah Korang, Buat Aku Tertawa



Assalamualaikum...

Tersenyum bila layan karenah orang. Perangai tak matang. haha~

Tergelak la jugak. Ada jugak orang macam ni yang nak macam-macam. Haisz..

Mesti korang pun pernah peratikan perangai orang. Kadang-kadang kalau tak peratikan pun, kita tetap dihidangkan dengan perlakuan kelakar orang di sekeliling kita. Kadang-kala, ia sendiri datang menghampiri dan menghempit kita. Kelakar la.

Contohnya: komen entri yang jauh menyimpang. Entri gembira tapi sekali dia komen, 'usah lah bersedih dik" daa. Haha~ Ni sah tak baca entri.. Agak-agak la wei, kalau malas nak komen pun,  komen selamat ok ja. Tak de sape nak gelakkan. Contoh: 'menarik..' atau 'nice article'

Ada jugak yang mengintai-intai entri aku. Wei, aku tau la..  Kalau dah masuk tu, singgah jer la kat chat ke komen kat entri ni. U are most welcome la.. Tak perlu nak terhendap-hendap bagai pencuri. Ha, ada ke korang nak curi pape? Haha~ poyo jer minah ni macam la ada pape sangat la dengan blog ni..

Cukup-cukup la nak buat kelakar tu. Jangan nak buat aku ketawa terbahak-bahak dengan telatah korang. Tapi tak pe la jugak, sekurang-kurangnya ia buat aku semakin awet muda. Haha~

Jom ketawa dengan karenah orang.

Terima sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

2 ulasan:

Atsuko Ichirou berkata...

haha,,,
mcm aku punye entry aritu...
aku cakap nak kawen, tapi last tu aku ckp juz imaginasi aku...
ade plak yg komen..
nak kawen??tahniah...
apeda...kompom tak bace smpai abes

sha berkata...

Atsuko: tahu tak pe.. agak-agak la.

Sekali lari dari kenyataannya.. Haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...