Ketidakselesaan.. | ! sha my heart

.

Ahad, 20 Mac 2011

Ketidakselesaan..

Assalamualaikum...

Hii..

Mood kurang ok.


Bebaru ini aku rasa sangat tidak selesa dengan seorang blogger itu.

Kenapa?
Sebab dia sangat belagak okay.

Belagak sebab apa?
Dah la, aku malas nak cakap apa-apa lagi. Cukuplah segala yang aku rasakan seminggu yang sudah. Aku tak nak mengeruhkan keadaan lagi bagai tikus membaiki labu. Tutup cerita kat situ saja. Semoga ia akan kembali tenang seperti sebelumnya.




Aku cuba hadapi semua ini dengan tenang. Aku tahu, yang benar akan dapat jawapannya jugak suatu hari nanti. Aku cuma perlu bersabar. Semoga segalanya akan di'reveal' dengan sendirinya. Waktu itu, dia tak boleh suka hati nak salahkan aku lagi.

Aku tak gentar untuk menghadapi saat itu. Kutuk lah sebanyak mana mahumu kerana itulah nilai peribadimu.

Tak apa lah, aku hadapi ini dengan tenang dan senyuman. Tak lupa huluran tangan untuk bersahabat.


Moral: Cermin diri dulu sebelum nak kata kat orang

Terima sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

5 ulasan:

sha berkata...

kita tungguu..

EnY YuSniZaR berkata...

dia berlagak sebab dia takde apa yang awak tak ada.. be positive :)) you have nice blog what..

Adzriel AB berkata...

biarkan dia terjun dgn labunya,..

sha berkata...

Eny: Entah blogger tu, tetiba nak perli-perli orang.. Jeles kot.
Nice ke? TQ..

sha berkata...

Adzriel : Terjun dgn payung terjun.. Anyway, thanx ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...