Langkau ke kandungan utama

Double Treble, Yay!



Assalamualaikum...

Sekuat mana pun pasukan lain tiada lagi yang mampu mengoyah kedudukan Kedah selaku pasukan yang pernah menang ke- tiga-tiga  piala (sapu bersih) dan dua tahun berturut-turut. Tahun kemudiannya kenapa tak menang? Sebab FAM tukar corak permainan yang tak benarkan ambik pemain import.

Jom baca berita sukan ni..

Ganjaran tanah kerana menang “treble”

17/03/2011 6:15pm

ALOR SETAR – Kerajaan Kedah hari ini menjelaskan bahawa ganjaran tanah seluas dua hektar di Pokok Sena yang diumumkan kerajaan negeri semalam adalah bagi pemain skuad Kedah yang muncul juara tiga piala dalam semusim untuk dua musim berturut-turut iaitu 2006/2007 dan 2007/2008.


Ganjaran tanah itu bukanlah untuk pemain-pemain Kedah yang beraksi untuk skuad kebangsaan bagi kejohanan Piala Suzuki 2010.


“Laporan berita semalam tidak tepat dan kami mohon supaya pembetulan dibuat,” kata Exco Belia dan Sukan negeri, Datuk Dr Hamdan Mohamed Khalib hari ini.


Akhbar-akhbar hari ini melaporkan Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak sebagai berkata, kerajaan negeri akan memberi ganjaran tanah kepada lima pemain pasukan Kedah yang beraksi untuk skuad kebangsaan yang muncul juara Piala AFF Suzuki 2010.



Kedah menjuarai Liga Super, Piala FA dan Piala Malaysia pada musim 2006/2007 dan kemudian berjaya mengekalkan kejuaraan ketiga-tiga piala tersebut pada musim 2007/2008. – Bernama


Terima sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Pantang Larang dan Makanan Orang Demam Campak

Nak jaga pemakanan orang demam campak?
Ok, aku ada petua dan tipsnya. Segala yang tertulis di sini adalah keluar dari kepalaku, dan pengalamanku menjaga makanan orang demam campak. Ku abadikan di sini.


Tidak boleh menggoreng
Demam campak ni kita tak boleh nak goreng apa-apa makanan terutamanya guna minyak. Contohnya goreng ikan.

Menumis pun tak boleh tau.

Sebab apa tak boleh? Sebab ia akan merangsang pertumbuhan campak dan buat ianya kemerah-merahan.

Elakkan makanan laut yang gatal
Makanan laut, seperti udang, sotong, kerang elok la dikuarantinkan.. Haha~ Bukan kuarantin la tapi jangan makan makanan tu, k.

Elakkan yang pedas
Cili pun tak boleh makan sebab mengundang kegatalan.


Elakkan yang hitam-hitam seperti gaban perkasa hitam


Kicap dan kopi harus la dijauhi serta merta sebab ia akan menyebabkan berparut hitam. Kalau koko atau milo? Kalau capucinno? Erm, ikut suka korang la.

Aha, aku ada idea, kalau nak putih maka minumlah air soya. Confirm menjadi. Tapi kalau tak jadi, jangan…