Awak..(Part 6) | ! sha my heart

.

Jumaat, 25 Mac 2011

Awak..(Part 6)




Assalamualaikum.

Entri merapu meraban datang lagi. Haha, macam iklan Tora datang lagi jer.
Entri luah perasan sebenarnya.



Awak
Saya tak tau mana awak sekarang
Bukan saya tak nak hubungi awak lagi
Tapi saya tak nak sakiti hati kita lagi


Perlukah saya rindui awak?

Saya tahu,
kalau saya rembeskan rindu ini,
awak pun akan merindui saya


Awak, benarkah apa yang awak kata;
Saya ni menyusahkan awak,
Saya ni membebankan awak,
Saya ni buat awak stress dan serabut?
Benarkah awak?

*                           *                      *                     *

Awak..
Luluh hati saya mendengar suara awak
Suara yang sudah lama saya tidak dengari
Air mata ini tidak mahu berhenti mengalir
Rindu? Mungkin..

Setiap kali mendengar cerita awak, hati ini sakit dan luluh
Saya tidak tahu kenapa?
Kita dah terlalu jauh terpisah

Segala kenangan pahit kembali ditayang semula
Tapi awak pernah membahagiakan saya

Cemburukah saya kerana melihat awak bersama orang lain?
Saya doakan awak bahagia
Untuk kita bersatu kembali, tidak mungkin

Permintaan awak mengajar bahasa Inggeris menjadikan saya serba salah
antara hati dan persahabatan
antara luluh dan ceria
antara tangis dan ketawa
Mana satu yang perlu saya pilih?

Serasanya, saya ingin meraung
Menangis semahunya
Namun untuk apa?
Saya tak punya jawapan

Awak
Saya rindu awak
Tapi saya tak mahu hati awek awak terasa
Lupakan saya, awak



Terima sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!




3 ulasan:

sha berkata...

menangis semahunya? Oh tidak.. aku banyak lagi kerja nak buat

Henry Zackery berkata...

gado ngan bf ke ?? x pe saya ade :P

Namaku Kini Sebaris BEN ASHAARI

sha berkata...

bukan bf but x-bf..

sedihnya rasa bila tak de teman tempat nak luah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...