Akhirnya Demam! Haha, Macam Hepi Pulak | ! sha my heart

.

Sabtu, 26 Mac 2011

Akhirnya Demam! Haha, Macam Hepi Pulak

Nampak gambar ni macam ubat la pulak.. haha~


Assalamualaikum...

Senyum.. tak perlu kata apa-apa..

Aku dah demam hari ni..

Pening kadang menyinggah
Kadang sihat
kadang tu panas sangat
tak stabil kepala ni
Tak dapat berfikir dengan betul



Ada cadangan ke klinik?
Erm, perlu ke?
Malas nak tambah dadah (ubat moden) dalam badan
pain killer ada jer ni
malas nak telan
biar ia kembali sihat dengan sendiri
natural


Ada orang kata demam rindu..
Erm, ya kah?

Wah, aku dah terperangkap dalam ...
merindui
waduh, enggak mau gue..

Ada orang kata
dah demam, masa untuk berehat
tapi aku tak nak berehat
bosan sangat kalau berehat jer
aku lebih suka lepak depan laptop

Ha, tu la pasal..
degil

Take rest dear..

Ada orang kata
demam ni sebab ALLAH ingat  kat kita
dan nak suruh kita kat DIA
tapi adakah kita cukup ingat kat DIA?
persoalan tu yang perlu kita jawab..


Terima sudi baca entri ni. Sayang korang.
Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!

1 ulasan:

sha berkata...

dari orang demam yg tulis.. haha~
demam tapi tetap hepi.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...