Langkau ke kandungan utama

Fitri yang sangat OK

Anything can happen, that why life is wonderful. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one. No one you shouldn't hurt their feels!


Salam.


Aku chat dengan Fitri. Baik jer adikku ini. Dia masih cam aku. Nampak kat library dan Mall tempat makan, dia tengok jer aku. Tengok pandang sepatah kata. Macam terkesima jer mamat ni. Aku ni cantik ke? Haha, perasan betul.


Masa jumpa dia kat Kompleks Sukan UUM, baru aku tegur dia. Dah tak segan. Masa jumpa kat library dan Mall, aku segan giler kot. Sori la dik, kak ko ni memang seorang yang pemalu.




[You]
4:25am
salam


[Fitri Anuar]
4:27am
wasalam


[You]
4:28am
apa khbr?
tdo lg?


[Fitri Anuar]
4:29am
baik je
hehe
tgh cari article
tuk wat review


[You]
4:29am
ooo ic


[Fitri Anuar]
4:29am
wtpe xtido lg gk?
da keje ke kak


[You]
4:30am
k buat la kerja tu
biasa tak tdo
hehe


[Fitri Anuar]
4:30am
hah mmg slalu x tido?


[You]
4:30am
xde kerja tp kna fikr bnyk bnda


[Fitri Anuar]
4:30am
berangan eh?
hehe


[You]
4:31am
mna ada berangan
tdo masa pg
bad habit


[Fitri Anuar]
4:31am
ni kire dh tjga awal la ni


[You]
4:32am
trjaga awal?


[Fitri Anuar]
4:32am
haah
akak ni tjaga awal pg ke


[You]
4:33am
jaga pe, xtdo pun..
tdo lps subuh or pukul 8


[Fitri Anuar]
4:34am
kire layan tido siang ari la ni
hehe


[You]
4:34am
lbh kurg
hr ni ada mjlis pe?


[Fitri Anuar]
4:37am
ari ni da mjlis tamat
60 orang


[You]
4:37am
i c..


[Fitri Anuar]
4:38am
akak skng wtpe?


[You]
4:38am
wat pe? mksudnya?


[Fitri Anuar]
4:39am
keje?
yela
akak watpe kt mah tu
duk mah jadi suri mah ke


[You]
4:39am
rumah?
oh tidak...


[Fitri Anuar]
4:39am
takpun da part time job ke


[You]
4:39am
status: student


[Fitri Anuar]
4:40am
student di manakah?


[You]
4:40am
aiyo, sila semak...


[Fitri Anuar]
4:41am
uum?


[You]
4:41am
yup


[Fitri Anuar]
4:41am
masih brada di uum?
:-o:-o


[You]
4:41am
ya


[Fitri Anuar]
4:41am
kire smbung stdy la ni


[You]
4:42am
lbh kurg la


[Fitri Anuar]
4:42am
lebih kurg?
mm lebih kurg, x tepat je
hehe


[You]
4:42am
kurg lebih.Haha


[Fitri Anuar]
4:42am
wt kos ape?


[You]
4:43am
managerial communication


[Fitri Anuar]
4:43am
bape lama lg kt cni?


[You]
4:43am
lg 4 buln
yg kena mndi *** tu bila


[Fitri Anuar]
4:45am
yg kene mndi ***?
msud akak?


[You]
4:45am
bila kena mndi ***, prgkt bljr buah apa?
sudah lupa, sudah tua wo.. haha


[Fitri Anuar]
4:46am
akak penah smpai pringkat mne yg trakhir?


[You]
4:46am
erm, terakhir?
sgn la nk ckp


[Fitri Anuar]
4:46am
la ape slahnye
g je la taw
hehe


[You]
4:47am
k
***


[Fitri Anuar]
4:47am
owh dh *** (ambik sijil)


[You]
4:47am
dh


[Fitri Anuar]
4:47am
mmg x igt?
pehh


[You]
4:47am
dh lama tggl dik non...
mana la nk igt


[Fitri Anuar]
4:48am
mndi *** mse dh msuk pringkt tamat


[You]
4:49am
ic
k tq
buat la kerja tu


[Fitri Anuar]
4:49am
orait
later kt msg lg k
:):)


[You]
4:50am
insya-ALLAH

5:12am Fitri is offline.


Dari dulu lagi, nak tegur dia, tapi aku segan sangat.

Mamat ni ok jer, walaupun dia Timbalan Yang Di-Pertua(TYDP) persatuan dan mamat ni ada rupa.. Taoi tak la nak belagak pun. Jumpa aku pun masih nak tegur.


Tak macam AJK perempuan tu. Aku tegur pun buat tak tau jer. Bukan tak kenal, pernah sekereta pun pi beraya rumah jurulatih-jurulatih. Hmmm, pe la perempuan macam ni. Sombong tol la. Adakah kerana perempuan tak suka melayan perempuan tetapi melayan lelaki? Aiyoo...





Catatan popular daripada blog ini

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Pantang Larang dan Makanan Orang Demam Campak

Nak jaga pemakanan orang demam campak?
Ok, aku ada petua dan tipsnya. Segala yang tertulis di sini adalah keluar dari kepalaku, dan pengalamanku menjaga makanan orang demam campak. Ku abadikan di sini.


Tidak boleh menggoreng
Demam campak ni kita tak boleh nak goreng apa-apa makanan terutamanya guna minyak. Contohnya goreng ikan.

Menumis pun tak boleh tau.

Sebab apa tak boleh? Sebab ia akan merangsang pertumbuhan campak dan buat ianya kemerah-merahan.

Elakkan makanan laut yang gatal
Makanan laut, seperti udang, sotong, kerang elok la dikuarantinkan.. Haha~ Bukan kuarantin la tapi jangan makan makanan tu, k.

Elakkan yang pedas
Cili pun tak boleh makan sebab mengundang kegatalan.


Elakkan yang hitam-hitam seperti gaban perkasa hitam


Kicap dan kopi harus la dijauhi serta merta sebab ia akan menyebabkan berparut hitam. Kalau koko atau milo? Kalau capucinno? Erm, ikut suka korang la.

Aha, aku ada idea, kalau nak putih maka minumlah air soya. Confirm menjadi. Tapi kalau tak jadi, jangan…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)

Open Tracker