ramadhan ya karim | ! sha my heart

.

Selasa, 10 Ogos 2010

ramadhan ya karim

anything can happen.. that why life is wonderful.. struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one... no one you shouldn't hurt their feels!

salam..

ah lal wa sahlal ya ramadhan.... ya karim...



dh msuk bulan puasa pn.. bulan ramdhan.. hr ni 1o ogos 2010 bersamaan 1 ramadhan 1431 H.. tp esok baru puasa pd 11 hb Ogos.. sb kan bulan Islam lg awal prkiraan harinya.. hri dikira bermula pda mghrib.. ni dh isyak... aku x g pn solat tarawih sb uzur. klu x, nk la jgk pergi... tp, nk wat mcm na.. dh ALLAH bg cuti... trma je la wlpn nk puasa bg sbuln cukup, tp xprnh dlm sjrh la, aku dpt puasa pnuh sbulan bl dh bsar ni..

xpe la, itu kuasa ALLAH... ada la tu hikmahnya.. cuba bygkn klu smua prmpn ni xde cutinya, msti ank2 kcil (bby) kna tggl kat rumah.. tak pn, bwa ke msjid kan dia 'mnyanyi', (bygkn klu smua org bwa ank ke msjid)msti ggu org nk beribadah... fhm2 je la bdk2 suka main2 n bt bising.. tp xthn, dia kcau org nk solat...kan ke susah..

lg, cuba bygkn klu xde org kat rumh, msti la pnjaht suka giler... berpesta sakan la... aku mksudkan kat sni, kat malaysia la... sbb kita x amalkn hukum hudud, sb tu la pnjenah brni bt jht.. ye r, apa lah sgt klu pnjra.. dh tu pnjra kita ni bebas, xmcm pnjra kat ngra omputih yg kita boleh pilih nk berdiri ke baring... klu baring, baring la slama hukumn dijatuhkan... jenuh tu...


ini pndapt aku scra peribadi la... klu salah, mnta ampun maaf...




di kesmptn ini jgk, aku nk mnta maaf pda kalian yg mgkin aku dh mnyentuh ht kalian... aku mnta maaf...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...