Langkau ke kandungan utama

ramadhan ya karim

anything can happen.. that why life is wonderful.. struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one... no one you shouldn't hurt their feels!

salam..

ah lal wa sahlal ya ramadhan.... ya karim...



dh msuk bulan puasa pn.. bulan ramdhan.. hr ni 1o ogos 2010 bersamaan 1 ramadhan 1431 H.. tp esok baru puasa pd 11 hb Ogos.. sb kan bulan Islam lg awal prkiraan harinya.. hri dikira bermula pda mghrib.. ni dh isyak... aku x g pn solat tarawih sb uzur. klu x, nk la jgk pergi... tp, nk wat mcm na.. dh ALLAH bg cuti... trma je la wlpn nk puasa bg sbuln cukup, tp xprnh dlm sjrh la, aku dpt puasa pnuh sbulan bl dh bsar ni..

xpe la, itu kuasa ALLAH... ada la tu hikmahnya.. cuba bygkn klu smua prmpn ni xde cutinya, msti ank2 kcil (bby) kna tggl kat rumah.. tak pn, bwa ke msjid kan dia 'mnyanyi', (bygkn klu smua org bwa ank ke msjid)msti ggu org nk beribadah... fhm2 je la bdk2 suka main2 n bt bising.. tp xthn, dia kcau org nk solat...kan ke susah..

lg, cuba bygkn klu xde org kat rumh, msti la pnjaht suka giler... berpesta sakan la... aku mksudkan kat sni, kat malaysia la... sbb kita x amalkn hukum hudud, sb tu la pnjenah brni bt jht.. ye r, apa lah sgt klu pnjra.. dh tu pnjra kita ni bebas, xmcm pnjra kat ngra omputih yg kita boleh pilih nk berdiri ke baring... klu baring, baring la slama hukumn dijatuhkan... jenuh tu...


ini pndapt aku scra peribadi la... klu salah, mnta ampun maaf...




di kesmptn ini jgk, aku nk mnta maaf pda kalian yg mgkin aku dh mnyentuh ht kalian... aku mnta maaf...
Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)