Ramadhan yang Tenang Lagi Mendamaikan Hatiku | ! sha my heart

.

Rabu, 11 Ogos 2010

Ramadhan yang Tenang Lagi Mendamaikan Hatiku

Anything can happen.. That why life is wonderful.. Struggle to get what u aim but be sure don't hurt any one... No one you shouldn't hurt their feels!

Salam..

Salam Ramadhan. Moga keberkatan tu kita dapat. Amin.



Hari ni, bangun, rasa tenang..
Tenang sangat ..
Mungkin bulan puasa, means semua orang letih dan hari ni tak de kelas.. so, tak la sibuk sangat..

Mungkin jugak, jiwa ku yang tenang... TQ ALLAH... :-)




Malam tadi nangis la jugak. Teringat kat mak, Nak peluk mak.. Walaupun aku tak la manja macam tu... Tapi, bila ada masalah ni, rasa ingat kat mak jer..

Walaupun sebenarnya, anak perempuan ada masalah, bapa yang akan tahu dulu.. sedangkan anak lelaki, mak yang akan dapat hidu dulu berbanding si bapa. Ini dinamakan Hemophati.


Aku jugak teringat apa yang arwah Tok Lijah bagitau aku dulu... waa, sedihnya... T_T

Erm, dah besar pun aku ni.. dah 25 tahun pun... Tapi, masih macam budak-budak...





Apapun, aku bersyukur kerana hari ni, aku tenang walaupun aku ada masalah...

Tenang sangat... Terima kasih ya ALLAH...

Jadi, kembalilah kepada-Nya, pasti jiwamu akan tenang serta damai. Kalau tak percaya, cuba la. Mudah-mudahan dirahmati hidupmu :-)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...