Dah Jadi Drakula, Bahaya | ! sha my heart

.

Sabtu, 14 Ogos 2010

Dah Jadi Drakula, Bahaya



Aku nak cerita pendek saja. Sebab dah ngantuk. Nak tido jap. Nanti tengah malam, aku nak bangun lagi, buat kerja aku. Kerja aku? Hehe, sebenarnya on line jer.. Isk, teruknya aku ni. ]Tapi malam ni aku ada rancangan nak buat Asignment En Hafidz. Bagusnya...

Berbalik kepada cerita asal, aku ni sekarang, subuh baru nak masuk tido. Bukan malam-malam aku tak boleh tido tapi aku duk on line. Lagi sedap bila online tengah-tengah malam. Syahdu jer. Kalau tak percaya, cuba la. Malam sebelum ni, gaduh, dari malam sampai pagi.

OK la, pasal drakula plak, aku mimpi pagi tadi yang mengatakan ada orang nampak hantu kat bilik aku. Dekat-dekat bilik aku la. Ni sebab aku ni duk fikir pasal ni pada awal malam tadi. Ala, no hal. Jangan ganggu la. Buat hal dengan dunia masing-masing sudah la.

So, aku ni tido siang la. Tapi tak de la nak lelap sangat. asyik terjaga jer. Bila jaga tu, macam biasa la, tengok handphone, ada mesej tak. Tadi, aku memang rasa malas nak pi kelas. 50-50 la. Tetiba dapat mesej dari kawan-kawan memberitahu kelas cancel. Yahuu!!!

En Hafidz pun call aku jugak untuk pastikan aku tahu yang tak de kelas. Dia cakap, dia tak dapat nak hubungi Arabs. Aku cakap la, aku dah bagitau Adel.

Salam Ramadhan yang penuh berkat.






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...