Demam Rindu | ! sha my heart

.

Isnin, 16 Ogos 2010

Demam Rindu




Malam tadi, aku demam. Demam rindu kat my bf. Mungkin sebab dia sibuk sekarang ni. Sengsara je rasa tak dapat nak contact dengan dia. Ya la, tengah-tengah malam buta, mesti la dia tido. Kena faham juga yang sekarang ni bulan puasa. Jadi, memerlukan tidur yang cukup. Ye la, nanti nak kena bangun sahur plak. Siang tak boleh tido, kena kerja. Malam berterawih, agak letih.

Pagi tadi, aku masih demam. Tapi, sekarang ni, alhamdulillah dah sihat. Aku kena sihat sebab nak kena buat assignment minggu ni. Tetiba tengah-tengah malam tu, aku rindukan Beibear aku.. Aku cari, ambik dan peluk, cakap-cakap dengan dia. Rindu giler kat dia.


TQ Beibear sebab sudi temani aku.
Hubungan ni macam dah sampai ke penghujungnya.. Jiwa mahu kuat ni.





2 ulasan:

佳張張張張燕張張張張張 berkata...

心平氣和~祝你也快樂~~............................................................

sha berkata...

tq.. wish u too

Jia Zhang Zhang Zhang Zhang Zhang Zhang Zhang Zhangyan berkata ...

I wish you a happy calm ~ ~ ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...