Langkau ke kandungan utama

Lelaki Dah Kahwin Tapi Suka Mengaku Bujang

 Di bawah ini adalah chat dengan kawan yang sangat lama. Kenal dia dari famili angkat di Klang, Selangor pada tahun 2007. Tapi menyakitkan bila tahu dia tipu aku bertahun-tahun. Baru bebaru ini sahaja aku tahu kisah sebenarnya.

Up date: Aku berjumpa dengannya pada tahun 2013. Setelah 6 tahun kenal.


Lelaki memang macam tu, dah kahwin pun cakap bujang. Saja nak test market. Kalau mengaku dah berkahwin, memang la aku tak layan. Malaslah nak kacau rumah tangga orang. Hii, geram jer kena tipu.

Wednesday, 14 July, 2010
10:21

Me: iiii  salam

khairul : salam. kembali.. apa khabo? dah abis ke study

Me: baik. Belum.

khairul: lama menyepi.

Me: malas nak kacau laki orang 

khairul: ala.. berkawan pada sape2 pn xpe..suami ada masanya dan kawan pun ada masanya 10:31

Me: tapi u tipu. itu yang menyakitkan. cakap tak kahwin lagi, padahal, anak dah tiga

khairul: dah la. sekarang semua dah clear, kan? jadi kalau saya teruskan cita-cita nak kawin dengan u pastinya u akan derita tp ni lah hikmah di sebaliknya

Me erk!!! apa

dia pernah ada niat nak kahwin dengan aku ke? entah la, aku lupa la. yang aku igt, aku anggap dia kawan jer, tempat dia luahkan masalah boya dia tu dan tempat aku tanya soalan yang aku tak tau mengenai kehidupan ni, macam apa kelebihan buat master dan macamana cara org buat agreement sewa rumah. itu jer.



Er, memang dia pernah kata rindukan aku. Dan dia pernah kata kenapa dia rindukan aku. Seperti dia nak kahwin dengan aku.

Erk, kenapa aku boleh lupa part ni?

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)