Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari November, 2009

pic

[Arena18] ALPHABET OF HAPPINESS

[Arena18] News : Malaysia’s Broadband Quality Is Below P...

KUALA LUMPUR, Oct 2 – Malaysia was ranked a poor 48 out of 66 countries for Internet broadband quality in a study conducted by Oxford University and sponsored by Cisco.

The global study on broadband quality conducted by Oxford’s Said Business School listed Malaysia among countries which had Internet speeds which were “below today’s applications threshold.”

Malaysia is listed in the same category but above countries like the United Arab Emirates, Philippines, Pakistan, Morocco, Vietnam and Indonesia. China, Malta, Brazil and Thailandare among countries just ahead of Malaysia in broadband quality but still in the same low category.

Countries like Singapore, Britain, Australia, Spain, Turkey and the Ukraine were listed above Malaysia as having Internet speeds “meeting needs of today’s applications.”

Switzerland, the United States, Russia, Taiwan and Hong Kong“comfortably enjoy today’s applications." Crucially, Korea, Japan, Sweden, Lithuania, Bulgaria, Latvia, Netherlands, Denmark and R…

Kisah kawan-kawan baikku

Salam.

Baru-baru  ni, aku ada baca blog kawanku.
Dia kata dia sedia maafkan aku tapi dia ungkit lagi kisah lalu..


Jadi, aku pun confious samada dia betul-betul maafkan aku ke tidak.
Aku sudah malas nk 'sibuk' hidupnya lagi, wat sakit hati sendiri jer.


Bukan tak sayang kawan.. Tapi aku dah xmmpu.. Aku tanya pun dia dah nak marah. Lebih baik, aku chow... Lantak dia la.. Hanyut terus...


Mungkin dia fikir, dia sudah tidak memerlukan aku sebagai seorang kawannya.
Tapi bagiku, seorang kawan lama, tidak akan dapat diganti dgn apapun jua...


Bebaru ini juga aku dapat tau seorang lagi kawan baikku yang telah lost concact, dah dapat kerja tetap di Kuala Lumpur... Aku teringin sangat nak jumpa dia. Mesti dia makin cantik sekarang ni..
Tapi, bila akan bertemu?


Seorang lagi kawan baikku akan melangsungkan perkahwinan dalam bulan ni. Tahniah sahabatku...
Bila dh khwin ni maka 'hilang'lah kawanku.
Tapi, aku harap ini tidak akan berlaku.

Luv you all. TQ to be my friend.

Friendship t…