Langkau ke kandungan utama

kasih

Teman-temanku adalah orang yang aku kasihi...
Sekali berkawan, selamanya bersahabat. Aku akan mengambil berat tentang segala-galanya mengenai seorang sahabat seperti aku kasihkan adik-beradikku sendiri.
Namun, hati ini tersentak kerana segalanya seakan musnah apabila dia mula membuat perangai. Kusangkakan dia akan kembali berubah seperti asal. Ku kira dia sekadar culture shock tetapi, aku dibuang dari menjadi sahabat hatta seorang kenalannya! Selama ini, bertahun-tahun aku kukuh menyimpan aibnya, tidakkah sedikit pun di hati kecilnya untuk berterima kasih?(Aku bukan berharap penghargaan). Aku tahu apa yang dia buat itu salah, aku sebagai sahabat cuma menegur... Salahkah? Tinggi sangat egonya sampaikan nasihat dari seorang sahabatnya pun dinyahkan... Sekarang ini, dia semakin teruk.. Sahabatku yang lain pun ada memberitahu dari sumber yang dipercayai bahawa sahabatku yang telah lupa diri itu telah terlalu banyak berubah... Dia bukan seperti yang kami kenal sewaktu masa dahulu... Aku cuma menggeleng-geleng kepala, aku sudah agak, perkara ini akan berlaku jika dia tidak berubah... Apapun ku doakan dia bahagia dan akan tersedar akan kesilapannya... Semoga dia berubah. Amiiin.
Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tips Pakaian Untuk Konvo

Innershine Prun dan Camu-camu: Testimoni Cantik Kulit Berseri

Sedap. Manis-manis masam. Kalau ada rasa kurma, lagi best. Marvellous. Ada orang cakap, masam sedikit. Pada Sha yang tak makan masam langsung, rasa Innershine ini tidaklah masam mana. Sedikit sahaja rasa masamnya, berbanding produk lain yang lagi rasa masam asam jawa (Ladies Collagen). Innershine rasa masam buah camu-camu sahaja. 
Harga pasaran untuk 6 botol RM 28.90 dan untuk 12 botol RM 57.90. Berat satu botol 42 gram. Harga boleh dapat murah, ikut pasaraya. Pandai-pandailah korang pilih. Sha tengok kat Aeon (Jaya Jusco nama lamanya) pada 13 Jun 2014, harga seperti di atas. Tapi Sha tengok kat Big Aeon harganya lebih murah. Pek kecil (6 botol) hanyalah RM26.90 manakala yang besar RM54.90. Murahlah berbanding harga asal.
Perubahan magik yang Innershine Prun dan Camu-camu lakukan kepada diriku:

Hari pertama, minum malam sebelum tidur, tak dapat tidur dan esok paginya, perut membuang, detox kan? Hehe.
Lusanya, minum awal sikit dalam pukul 9 malam. Tidur, ok saja. Perut ok, tak ada…

Petua Tutorial Cara Pakai Contact Lens (Kanta Lekap)